• Mymemlan

BF januari 2014

Uvi är inte bra när man är gravid, går lättare upp i njurarna. Stå inte ut, sök akut!

• Mymemlan

Mitt temprament svänger - arg, glad och ledsen. Jätteorolig att sonen ska råka ut för nån olycka, 3,5 år och alltid med mig och min sambo eller pappan och hans sambo. Hans pappa vet inte att vi ska ha en så han undrar varför jag blivit ännu mer hönsmamma...

Någon som har tips mot förstoppning som man får i sig trots illamående? Är så hård i magen att jag har jätteont till och från :(

• Mymemlan

Apropå köpa så har vi handlat 2 små söta bodys på loppis. Båda är från Lindex. :) Supersöta! 
    Sen har vi beställt hem en mamnapp från facebook.
    Vi var på barnmässa också för ett tag sen och köpte faktiskt bilstol! Har inte kvar sen sonen och ville ha en särskild,och dom sålde den med bas för 999 kr där, och den kostar 2000 kr i vanliga fall, så värsta kapet. Vi vet ju att vi vill ha barn även om det skulle gå snett igen. En axkid babyfix, svart och mörklila. Så fin :D  

• Mymemlan
    Burberry skrev 2013-05-28 20:48:27 följande:
    Mymemlan: oj vilket bilstolskap!
    ja verkligen! :D Vi är så nöjd, sprillans ny från barnens hus i deras monter på mässan :) Axkid är ju "nya brio" exakt samma modell fast med 5 punktsbälte istället för 3punktsbälte. Hade acta graco till sonen, men oj så stor och tung den var! Vi ska ju ha en briovagn så vi vill kunna klicka fast på chassit så :)
  • Mymemlan

Åh, vi har hittat vagnen vi vill ha till ett jättebra pris.. Eakt den vi vill ha och om vi köpte nu skulle vi spara 2220 kr på det..Men känns för tidigt ändå.. Men man kan ju sätta i förrådet.. Men åhh.. Man ska inte kolla!

• Mymemlan

Working girl 29, jag äri vecka9 och har varit på ul i vecka 6 och 8. Första var för tidigt för att se bebis, men man såg hinnsäck+gulesäck då. I vecka 8 såg man bebis och hjärtat :)

• Mymemlan

Vet någon hur det fungerar med sjukskrivning när man är universitetsstudent och ska sommarjobba? Jag har kontrakt på jobb med fast grundlön, månadslön och ska jobba 80% 10 juni-11 agusti. Men mår ju så illa att jag tror jag kmr behöva sjukskrivning...

• Mymemlan

Jag är i vecka 9 och har köpt lite mammaleggings. Jag är ju så illamående att jag klarar inte av att ha på mig vanliga som spänner över min stackars överspännda mage. Då kräks jag av bara det! :O 

Svar på tråden BF januari 2014