• Mymemlan

BF januari 2014

Susanne1975, men så tråkigt. Jag är med i en tråd där vi som fått missfall så pmaom du vill komma med och ventilera där. Hoppas dock jag får sparka ut dig därifrån... :) kramar till tusen!

• Mymemlan

Där kom första spyan trots 2 illamåendetabletter.. Och det värsta är att jag kräktes inom 40 min efter jag tog dom..

• Mymemlan
    Me2 skrev 2013-05-23 07:23:02 följande:
    Be att få prova supparna, jag tyckte att det var en lättnad att veta att åtminstone en av medicinerna fanns kvar. Har för mig att jag började med den och sen när jag visste att den hade tagit så tog jag de andra som var i tablett form.

Hoppas att BM ringer idag så jag kan få lite också De har haft fel på telefonerna i två dagars tid och inte kunnat ringa upp. Surt för allt jag läst säger att desto fortare man lyckas få stopp på HG desto större chans är det att det minskar i styrka och längd.
    ah, kan ju be att få ha båda kanske.. :) 
    Hur långt gången är du? Mår du mkt dåligt?  
  • Mymemlan
    Me2 skrev 2013-05-23 08:05:10 följande:
    Är bara i v5 än.
    Kramar !
    Hoppas också på Ondansetron !
    Tror även att jag ska be om att få prova Pyridoxin (B6), det verkar också ge resultat.
    Ah, 
    pyridoxin är reeptfritt! :) Det ska jag också köra på, det ska vara bra har jag hört!! :)  
  • Mymemlan
    Oh baby skrev 2013-05-23 08:33:03 följande:
    Jag mår konstigt nog mest illa på eftermiddagarna. Kanske för att jag har en litenbrödbit vid sängen och lite saft som jag tar innan jag kliver upp. Känner att med barnen vakna så vet man inte hur lång tid det tar innan man får frukost, så jag kör det säkre före det osäkra Oskyldig Nån annan som är eftermiddag/kvälls illamående?
    jag mår illa större delan av dagen, men värst morgon och kväll. 
  • Mymemlan
    verkar skrev 2013-05-23 10:20:36 följande:

Ja, det skadar ju inte att prova! Nästa gång jag ska till Apoteket ska jag köpa det.
    Det verkar inte finnas på alla apotek..Jag har letat det på många apotek nu och äntligen hitat, men på ett lite längre bort. 
  • Mymemlan

Nu har vi varit på vul och fått se vår lilla böna som var 8 (7+1) gammal :) hjärtat tickade så fint så! Fick zofran utskrivet för illamåendet så hoppas det blir bättre.. :)

• Mymemlan

Nu vred sig bilden ... Men här är i vecka 8 (7+1)! Våran lilla böna med ett tickande hjärta. Vi är så glada <3 

Svar på tråden BF januari 2014