• Mymemlan

BF januari 2014

Åh har just sett the notebook (för typ femte gången) med min sambo som inte sett den. Åh den är så vacker!

• Mymemlan

Och halva inlägget kom.. Den är extra vacker då det är en sann historia! Har ni sett den? Annars se den och gråt en skvätt med era gravhormoner ;)

• Mymemlan

Jag har börjat må lite bättre, men inte alla dagar. Skulle vara skönt att få lite paus i symtomen ;p

• Mymemlan

Jag är så trött hela tiden?! Mitt järn låg på 124, såjättelågt är ju inte det heller?! Men har blivit förkyld med snora och halsont också..

Nått kul är iaf att mitt angelsound har kommit, så ska hämta ut det :D

• Mymemlan
    Tokfrans skrev 2013-06-08 17:52:53 följande:
    tjejer, Jag började just blöda, men har inte så värst ont, mest bara på höger sida av äggstocken..
    Missfall på g ?

Skit orolig ...!!! Gråter 
    vilken vecka är du i? Mkt blod? 
  • Mymemlan
    Tokfrans skrev 2013-06-08 19:59:30 följande:
    Rosa aktig. Men syns inte på pappret så mycket utan när man trycker upp lite papper i slidan. Inge smärta. Bara molvärk. Ömaa bröst. Spyde t.om i morse. Är i v.7.
    Jag har haft rosa flytningar när jag torkat mig nån gång. Var typ i samma vecka och min knodd mådde bra.. :) är  vecka 10, vecka 11 på onsdag så :)
  • Mymemlan

Jag tror att jag drabbats av foglossning redan.. I svank och höfterna har jag ont.. Haft problem med svanken innan så barnmorskan sa jag kunde vara känslifare och rekomenderade jag skulle ta en tid hos sjukygymnasten i tid. Är nog dax redan... Hur och vad för nått foglossningsbälte köper man sen och vart? Ska stå upp och springa på jobbet hela sommren så!

• Mymemlan

Jag har fått världens dunderförkylning. Segt slem och hosta kombinerat med grav illamående är en dålig kombination kan jag lova..

• Mymemlan
    Potatis skrev 2013-06-09 16:21:09 följande:
    Uttorkad tror jag. Får inte behålla något. Jag är heeeeelt slut. Orkar knappt gå..
    Vad skönt att du får hjälp. Man får ketoner i kroppen när man blir uttorkad och bara ketonerna kan göra en illamående så man fortsätter kräkas, vilket avhjälps med dropp typ 2-3 dagar. Är jättebra! jag äter primperan x 3 och lerigan comp x3 och det är jättebra, tar dom samtidigt. 
Svar på tråden BF januari 2014