BF januari 2014
Åh har just sett the notebook (för typ femte gången) med min sambo som inte sett den. Åh den är så vacker!
Åh har just sett the notebook (för typ femte gången) med min sambo som inte sett den. Åh den är så vacker!
Och halva inlägget kom.. Den är extra vacker då det är en sann historia! Har ni sett den? Annars se den och gråt en skvätt med era gravhormoner ;)
Jag har börjat må lite bättre, men inte alla dagar. Skulle vara skönt att få lite paus i symtomen ;p
Jag är så trött hela tiden?! Mitt järn låg på 124, såjättelågt är ju inte det heller?! Men har blivit förkyld med snora och halsont också..
Nått kul är iaf att mitt angelsound har kommit, så ska hämta ut det :D
Jag kan inte äta järntabletter, kräks bara av dom (ogravid också)
Jag tror att jag drabbats av foglossning redan.. I svank och höfterna har jag ont.. Haft problem med svanken innan så barnmorskan sa jag kunde vara känslifare och rekomenderade jag skulle ta en tid hos sjukygymnasten i tid. Är nog dax redan... Hur och vad för nått foglossningsbälte köper man sen och vart? Ska stå upp och springa på jobbet hela sommren så!
Jag har fått världens dunderförkylning. Segt slem och hosta kombinerat med grav illamående är en dålig kombination kan jag lova..