• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Snölyktan

Jag bor nu utomlands fram till nov- dec, så börjar bli lite nojjigt... Kan man ta inskrivningssamtal och Kub samtidigt, typ i vecka 12... ?

• Patricia1984
    Snölyktan skrev 2013-05-21 14:54:58 följande:
    Jag bor nu utomlands fram till nov- dec, så börjar bli lite nojjigt... Kan man ta inskrivningssamtal och Kub samtidigt, typ i vecka 12... ?
    När man gör KUB så tar man även ett blodprov innan KUB.
  • popcornplaya

Tror man kan göra blodprovet samtidigt men då får du vänta på resultatet.

Fråga din bm om ni kan kombinera inskrivning och kub. Här där jag bor görs inte kub på samma ställe som mvc ligger så här hade det nog vart svårt.

• Snölyktan
    Patricia1984 skrev 2013-05-21 14:59:09 följande:
    När man gör KUB så tar man även ett blodprov innan KUB.
    popcornplaya skrev 2013-05-21 15:03:19 följande:
    Tror man kan göra blodprovet samtidigt men då får du vänta på resultatet.

Fråga din bm om ni kan kombinera inskrivning och kub. Här där jag bor görs inte kub på samma ställe som mvc ligger så här hade det nog vart svårt.

Ah.. tack för svar.. Ja det får nog bli två turer till Sverige och lite att kolla upp hur jag får vård i Italien :).

Ska ni göra Kub?

• Patricia1984
    Snölyktan skrev 2013-05-21 15:09:40 följande:

Ah.. tack för svar.. Ja det får nog bli två turer till Sverige och lite att kolla upp hur jag får vård i Italien :).

Ska ni göra Kub?

Jag ska göra det, om jag har räknat rätt så kommer jag att få göra den innan vi åker på semester den 15e juli. 
  • popcornplaya

Vi ska bort sista helgen i juni och va borta en vecka så jag hoppas verkligen jag får nån bra tid. För när jag kommer hem därifrån är det försent sen.

• Snölyktan

Samma här. Vill veta hur läget är med den lilla.

Ja, det är krångligt det där med tider. Bäst att boka nu, inte sant.. Läste att man kan göra kub mellan vecka 11 till 13, tror jag det var.. För mig funkar det bara vecka 12. Men borde nog skriva in mig innan.

Vilken vecka skriver ni in er? Jag är i vecka 5 nu.

• Patricia1984
    Snölyktan skrev 2013-05-21 15:28:26 följande:
    Samma här. Vill veta hur läget är med den lilla.

Ja, det är krångligt det där med tider. Bäst att boka nu, inte sant.. Läste att man kan göra kub mellan vecka 11 till 13, tror jag det var.. För mig funkar det bara vecka 12. Men borde nog skriva in mig innan.

Vilken vecka skriver ni in er? Jag är i vecka 5 nu.
    Jag har redan skrivit in mig och ska till min BM den 18:e juni.

Det bra att skriva in sig nu, speciellt om du inte är flexibel med datum. 
Svar på tråden BF januari 2014