• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Attans. Redan druckit 3-4 koppar kaffe idag och är sååå sugen på kaffe igen!

• popcornplaya

Patricia1984: oj har du redan vart på inskrivningen? Vilken vecka är du i? Det va inte hälsosamtalet då?

• popcornplaya

Sarakarla: har du testat koffeinfritt? Är ju kanske inte så nyttigt att dricka så mkt kaffe varje dag.

• Snölyktan
    Patricia1984 skrev 2013-05-21 15:34:02 följande:
    Jag har redan skrivit in mig och ska till min BM den 18:e juni.

Det bra att skriva in sig nu, speciellt om du inte är flexibel med datum. 
    Så det går att skriva in sig så tidigt? Hur kommer det sig att det är bra? Vad menas med flexibel med datum? hihi, många frågor. Skönt att du gjort det. Är det kub du ska på 18 juni? Då borde du va i v. 11 väl?
    SaraKarla skrev 2013-05-21 15:35:56 följande:
    Attans. Redan druckit 3-4 koppar kaffe idag och är sååå sugen på kaffe igen!
    Ett tips är att slopa bryggkaffe och köra snabbkaffe. Blanda koffeinfritt med vanligt snabbkaffe och snart kan du bara köra koffeinfritt. är gott! Jag tänker börja dricka vanligt kaffe en gång om dagen sen efter v. 12, är ju främst nu riskerna finns - att det ska bli MF...

Aha Popcornplaya - 13 + 6 var det senast man kunde göra kub ja:

Usch sitter med två hemtentor och är helt ofokuserad.. Har ju slutat snusa också så har värsta nikotinabstinensen.. Snusade dock mini bara men... Kör bröd med tabasco på som ersättning.. :/ hehe..

• Patricia1984

Jag fick en son i februari och ville ha samma BM som jag hade med honom.  Jag ringde igår för att inte missa att få henne. Hon brukar ha fullt med patienter. Dom sa att jag skulle vara 9 hela veckor då. Vet inte om man går på hälsosamtal om man har haft barn innan. 

Snölyktan- med flexibel datum så menade jag eftersom du bara kan just göra KUB i vecka 12 så är det kanske bra att redan nu boka och säga att du även vill göra KUB och tala om för dom vilka datum du kan. Den 18:e kommer jag tydligen vara 9 fulla veckor enligt MVC.   

• Potatis

Onico original fungerar klockrent för mig!! Och då är jag en storsnusare (1 dosa per dag) Visst, det går mer än "riktigt" snus men helt klart värt det! :)

• Snölyktan
    Patricia1984 skrev 2013-05-21 15:53:36 följande:
    Snölyktan- med flexibel datum så menade jag eftersom du bara kan just göra KUB i vecka 12 så är det kanske bra att redan nu boka och säga att du även vill göra KUB och tala om för dom vilka datum du kan. Den 18:e kommer jag tydligen vara 9 fulla veckor enligt MVC.   
    Åh, smart! Viktigt att ha någon man trivs med. Då är jag med! Låter klokt att vara i tid å boka, för inskrivning sker ju innan kub.
  • Snölyktan
    Potatis skrev 2013-05-21 16:11:53 följande:
    Onico original fungerar klockrent för mig!! Och då är jag en storsnusare (1 dosa per dag) Visst, det går mer än "riktigt" snus men helt klart värt det! :)
    Fasen alltså det låter riktigt bra!

Nu har jag grönt te under käften - lindar liksom in i tepåsen . ser ut som riktigt snus hehe.. Jag är ju desperat... :/

Rätt gått faktiskt, lite citrussmak.

Jag ska se om det går att beställa till utlandet, är ju lite restriktioner med snus. men tobaksfritt borde ju funka. (Är i Italien till nov- dec.. ).
Svar på tråden BF januari 2014