• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Ofeigur

Började blöda idag och det blev ett ma som jag förstod. Det var min 8e graviditet varav två blivit barn. Nu får vi se hur vi gör. Om vi fortsätter eller om vi njuter av de barn vi har och fokuserar på annat i livet. Kroppen tar stryk och spyket får sig en omgång varje gång man får ett mf. Känns bara tomt nu. Vi får fundera på det ett tag så får vi se. Lycka till alla andra med era små underverk!=)

• Fjällan

Ofeigur de va tråkigt att höra :( Tycker du har en sund inställning iaf, mitt i allt elände så måste man uppskatta de man har!
    Lycka till hur än livet ter sig för er :)

• Patricia1984
    Ofeigur skrev 2013-05-30 21:12:07 följande:
    Började blöda idag och det blev ett ma som jag förstod. Det var min 8e graviditet varav två blivit barn. Nu får vi se hur vi gör. Om vi fortsätter eller om vi njuter av de barn vi har och fokuserar på annat i livet. Kroppen tar stryk och spyket får sig en omgång varje gång man får ett mf. Känns bara tomt nu. Vi får fundera på det ett tag så får vi se. Lycka till alla andra med era små underverk!=)
    Beklagar.

Kram 
  • Snölyktan

[quote=70068165][quote-nick]Ofeigur skrev 2013-05-30 21:12:07 följande:[/quoted-nick]Började blöda idag och det blev ett ma som jag förstod. Det var min 8e graviditet varav två blivit barn. Nu får vi se hur vi gör. Om vi fortsätter eller om vi njuter av de barn vi har och fokuserar på annat i livet. Kroppen tar stryk och spyket får sig en omgång varje gång man får ett mf. Känns bara tomt nu. Vi får fundera på det ett tag så får vi se. Lycka till alla andra med era små underverk!=)

[/quote] Ledsen att höra. . Du verkar vara en väldigt fin med denna sunda inställning. Styrkan kommer åter. Alltid.
  • Snölyktan

Blev fel med inlägget ovan.. styrkekramar i massor ★♡★
  • Mymemlan

Vilja89, jag lämnade blod på inskrivningen igår :)

Ofeigur, usch såå tråkigt..kram!

• fluu
    Vad tråkigt! Hoppas ni kan komma fram till ett bra beslut.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tokfrans

Nån mer än jag som är åsk och tornado freak? :)
    Hittade en Live sida, som visar tornados som är på marken nu i USA. här är linken 
    http://www.chasertv.com/, klicka på bilarna på kartan så ser ni live vid sidan av :D 

• fluu

Blött som en ordentlig mens i natt. Vad är det här liksom?! Igår var jag så lugnad,men nu har jag åter panik!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Me2
    Beklagar.

Jag har antagligen också MA. Var på gynakuten igår pga att jag har så ont (tredje veckan med ont), de kan inte se något foster, men eftersom jag är så tidigt (5+2) så kan det vara normalt också. Dock tyckte hon att mina smärtor låter som sammandragningar och att kroppen försöker stöta ut det Ska tillbaka om en vecka.

Någon som kan något om MA och hcg nivåerna, ska de fortsätta öka vid ett MA ? De såg juh nämligen bra ut från torsdag till måndag. 
Svar på tråden BF januari 2014