• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Snölyktan

Tror inte jag kommer kolla. Känner redan på mig jättestarkt vad det är... Konstigt.. Så det får bli en överraskning - antingen en glad överraskning att jag hade fel eller en glad överraskning att jag hade rätt :).

• vilja89

Vi funderar på att kolla vad det är för filur där inne. Men är inte säker. Vill samtidigt att det ska bli en överraskning när man kämpat fram den lille. :) Får man kolla kön alltid?

• Aadomeniqe

Inte säkert att man får veta vad det är , men man kan betala för ett privat 3D ultraljud och då får man se ! Kostar runt 700 lappen

• Malimari

Alltså, det är svårt att se ibland vid RUL. Så dem kan ju inte garantera något (kan man väl kanske inte förrän ganska sent i graviditeten).

Min BM på RUL ville inte säga kön, för att det var osäkert, men vi ville ju inte veta så ;) 

• fluu

Allt såg fint ut på vul,de hade ingen aning om varför jag blött och haft ont. Får göra ett nytt vul om det händer igen.

Fick även bekräftat att det är ett barn så nu slipper jag noja över att det är två.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Wilmis07
    fluu skrev 2013-05-30 14:42:14 följande:
    Allt såg fint ut på vul,de hade ingen aning om varför jag blött och haft ont. Får göra ett nytt vul om det händer igen.

Fick även bekräftat att det är ett barn så nu slipper jag noja över att det är två.
    Vad skönt
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden BF januari 2014