• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • kubic
    Kramardig skrev 2013-05-30 12:44:51 följande:
    Frågan kanske har varit uppe tidigare men kommer ni kolla kön? Vi gjorde imte det med sonen för att det kändes onödigt eftersom det inte är 100% säkert. Nu känner jag mig lite mer sugen eftersom det här kommer bli sista graviditeten (oavsett hur det går med den).
    Ja det kommer jag nog göra. Vill så gärna ha tjej. Skulle såklart inte bli ledsen om det blir en kille heller men då vill jag vara lite beredd på det. Men blir det en tjej nu kollar jag nog inte nästa gång. :)

Och ja det är klart att jag kommer älska barnet lika mycket oavsett vad det är men har alltid drömt om en dotter, ända sedan jag var liten vilket troligtvis beror på relationen jag har till min mamma.
  • SaraKarla

När man blir sjukskriven, är det Bm som gör det eller läkaren?

• JohannaOo

Hej, får jag vara med? Väntar en Lilla Liten den 1 januari. Mitt tredje barn, men ny pappa denna gång. Mina andra barn är födda 07 och 09.

• sunnydays
    Frågan kanske har varit uppe tidigare men kommer ni kolla kön? Vi gjorde imte det med sonen för att det kändes onödigt eftersom det inte är 100% säkert. Nu känner jag mig lite mer sugen eftersom det här kommer bli sista graviditeten (oavsett hur det går med den).
    Vi kommer kolla :) Spelar ingen roll alls vad det blir, men är så nyfikna. Så vill vi förbereda för det :)
  • Kramardig

Mymemlan: BM sa idag att man ska ringa några veckor innan. Så jag ska ringa i början på juli eftersom jag beräknas vara i v.18 den 27e. Än behöver du nog inte ringa :)

• Tokfrans
    JohannaOo skrev 2013-05-30 13:02:15 följande:
    Hej, får jag vara med? Väntar en Lilla Liten den 1 januari. Mitt tredje barn, men ny pappa denna gång. Mina andra barn är födda 07 och 09.
    Välkommen:) och grattis till bebe nr3 :D
  • JohannaOo
    Jag har kollat kön båda gångerna förut, och kommer göra det igen. Tycker det är mysigt att veta
  • Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-05-30 13:03:49 följande:
    Mymemlan: BM sa idag att man ska ringa några veckor innan. Så jag ska ringa i början på juli eftersom jag beräknas vara i v.18 den 27e. Än behöver du nog inte ringa :)
    Jamen dåså, kände mig genast lite stressad men då är det ju ingen brådska. Haha =)  Allt börjar kännas så mkt mer verkligt, även om det nu är det hela tiden för man mår pyton men.. 

• Malimari

Som det känns nu kommer vi inte kolla kön. =)
    Gjorde det inte förra gången heller. 

Svar på tråden BF januari 2014