• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan
    fluu skrev 2013-05-30 14:42:14 följande:
    Allt såg fint ut på vul,de hade ingen aning om varför jag blött och haft ont. Får göra ett nytt vul om det händer igen.

Fick även bekräftat att det är ett barn så nu slipper jag noja över att det är två.
    Gud så skönt, har tänkt på dig under dagen! Grattis till att iaf ha fått se bebbe, även om det var under oroliga omständigheter. Hur långt gången var du? 
  • c4trin

Vi vill absolut veta om de går! Det blir ju en överraskning oavsett om man får veta då eller när liten föds :) Har också mina aningar men e långt ifrån säker ;)

• fluu
    Mymemlan skrev 2013-05-30 14:51:17 följande:
    Gud så skönt, har tänkt på dig under dagen! Grattis till att iaf ha fått se bebbe, även om det var under oroliga omständigheter. Hur långt gången var du? 
    Tack :) Blev tillbakaflyttad till 7+0 (trodde jag var 8+4). Sist blev jag med tillbakaflyttad flera veckor,men dottern föddes ändå på datumet för den första uträkningen så jag vet inte jag. Vi får ju väldigt små bebisar i vår släkt så det kanske beror på det.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Nu ska vi ut och fora att allt gått bra!

Kramar på er!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Lilla Ladyn
    fluu skrev 2013-05-30 15:17:02 följande:
    Nu ska vi ut och fora att allt gått bra!

Kramar på er!

Åh vad härligt att allt gått bra:)
Svar på tråden BF januari 2014