• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • smurfsyster88

Jag har molnvärk, hade ont under magen så åkte in för att kolla så allt såg bra ut. 4 mm var barnet men hon kunde inte svara på om de var normalt så ska göra vul nästa fredag igen. Är orolig för missfall vet ju inte alls hur de ska kännas i magen

• heartems

Är lite små Orolig över att jag inte har några symptom alls på att jag är gravid.. :\

• Kramardig

Smurfsyster88:

När jag fick mitt tidiga missfall kändes det som en jäkla hemsk mensvärk. Det blev bara värre och värre..

Just när jag plussade den här gången hade jag molvärk, påminde om "missfallsvärk" men den har avtagit nu och var aldrig lika stark som "missfallsvärken".

Jag känner i alla fall skillnad molvärk och missfall.. men det är säkert individuellt.

• Kramardig
    heartems skrev 2013-05-03 22:41:47 följande:
    Är lite små Orolig över att jag inte har några symptom alls på att jag är gravid.. :\

Du är inte ensam. Känner inte alls av att jag är gravid! Men man får väl se det som positivt, är ju måååånga dagae kvar av graviditeten så man får nog fler symptom senare :)
  • annadenise

Jag känner inte heller direkt av att jag gravid.vist, brösten ömmar, jag är lite svullen (Gaser?) och jag kissar jätteofta..inget annat..när vi minstt anar det så dyker de nog upp (fler) sympton

• heartems

Ja, vi får hoppas på det. Enda gången jag längtar efter lite illamående :)

• enäggs81

någon som fått rosa flytning? hade det igår kväll. blev lite orolig.....

• Kramardig
    enäggs81 skrev 2013-05-04 07:46:56 följande:
    någon som fått rosa flytning? hade det igår kväll. blev lite orolig.....

Jag har läst att det ska vara rätt vanligt med små blödningar. Har du hemsk mensvärk?
  • heartems

Jag blödde endel i början av grav med min dotter. Så länge man inte har ont i magen samtidigt så brukar det inte vara någon fara :)

Svar på tråden BF januari 2014