• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • mariafii
    SaraKarla skrev 2013-06-11 15:10:07 följande:
    På söndag går jag in i vecka 12 äntligen! Snart kan man ju minska mycket på oron för det är väl runt v12 som mf-risken minskar?

Killen som gjorde mitt ultraljud sa att de flesta missfall var i v.4 och ju längre tiden går så minskar ju risken men han sa även att många tror v.12 är en magisk gräns för att inte få missfall men att så inte är fallet. Vi alla vet nog det egentligen men klart det känns lite bättre att passera v.12
  • vilja89
    SaraKarla skrev 2013-06-11 15:10:07 följande:
    På söndag går jag in i vecka 12 äntligen! Snart kan man ju minska mycket på oron för det är väl runt v12 som mf-risken minskar?
    Jag går också in i v.12 på Söndag :) Ja, v.12-13 vad jag förstått det som. 
  • vilja89
    heartems skrev 2013-06-11 15:16:22 följande:
    Tyvärr kommer jag att lämna tråden. VUL gick inge bra. Fostret hade redan dött i v 5. Lycka till allihopa!
    Beklagar :( Hoppas det är din tur snart! Varma kramar! 
  • sunnydays
    Tyvärr kommer jag att lämna tråden. VUL gick inge bra. Fostret hade redan dött i v 5. Lycka till allihopa!
    Nej vad tråkigt. Hoppas det tar sig fort igen och att lillen stannar kvar då {#emotions_dlg.flower}
  • mariafii

Nej va trist :( Lider med dig och jag hoppas också att nästa gång går fort och blir bättre. Massor med styrkekramar till dig
  • Potatis

Idag fick jag se en liten böna med ett tickande hjärta! v 7+3, precis enligt mina beräkningar :

• SaraKarla

Heartems: blir så ledsen för din skull lycka till nu!

• Småland

hejsan!
    jag seglar in här:) Är nygravid med vårt andra barn och det borde dyka upp i slutet av januari. Då är vår lilla tjej endast ca 15 mån så det blir syskon tätt! Precis som vi ville. Jag är hur hungrig som helst hela tiden. och däremellan mår jag illa. skön blandning va? Kul att det är flera som väntar syskon härinne. Jag tänker mycket på hur det kommer bli när vi har två små barn! kram 

*3 mf:s* flicka 20121021*
  • Flikkan

Fick prata med min barnmorska idag och hon flyttade min tid framåt skulle få komma 20/6 nu ombokad till 27/6 för att hon tycker det är för tidigt. Går in i vecka 12 när jag ska dit 27/6 Fick veta att jag har drabbats av ischias har så ont :( Sedan pratade jag med henne om ett tidigt UL men hon kunde inte förstååå varför jag skulle vilja ha det för att jag haft ont, det berodde nog alldeles säkert på att jag haft ont när min mens egentligen skulle kommit men kropp har inte ställt om sig ännu. Har inte haft ont den tiden på månaden alls, gillar inte riktigt min BM :(

Svar på tråden BF januari 2014