• Mymemlan

BF januari 2014

Susanne1975 skrev 2013-05-11 15:09:55 följande:
    Jag håller tummarna för att allt ser perfekt ut på ditt VUL....vad spännande.  Solig Hur långt är du i graviditeten nu? 
    5+5, men kan vara en 1-2 dagar minus också beroende på när äl ägde rum, men tror det är 5+5 :) 
    Pojke född -09, bebis jan 2014
  • Mymemlan

Idag ska jag på vul 13.15, är nervös! Mitt förra vul var ju starten på blödandet som blev missfall.

Har någon här haft en beige/väldigt ljusbrun flytning på pappret då ni torkat? Har haft det 2 ggr och det har försvunnit efter en tork och inte synts i trosan. Ena gången för nån dag sen, och en gång nu.

• Mymemlan

Åh jag mår så illa idag.. Ingen matlust och orkar bara ligga. Tur att min treåring är sjuk och är lite trött..

• Mymemlan

Nu har jag varit på vul. Man kunde se hinnsäck och gulkropp, så fostret satt på rätt ställe iaf. Men mer än så kunde man inte se. Vecka 5-6 och det stämmer ungefär eftersom jag bara vet på ett ungefär när ägglossningen varit och ibland tar det ju längre för ägget att fästa mm. Fick en ny tid den 23/4 eftersom då ska man se att det växt sig dubbelt ungefär och jag fick själv välja om jag ville komma, pga. Det tidigare missfallet.

Jag mår jättedåligt, är jätteorolig nu att nått är fel för jag trodde verkligen man kunde seNu åker vi hem. Han fick inhalera, fick betapred tabletter och ökade doser kortison, han har varit så slö för att det har varit så tungt att andas. Blev stor skillnad med inhaleringen på andningsljudet. Så nu ska vi hem och sova. mer, för trodde jag var lite längre än så..

• Mymemlan

Ska stå jag mår iaf jättedåligt för trodde man kunde se mer, trodde jag var längre gången ändå, iaf hoppades..

• Mymemlan
    verkar skrev 2013-05-13 14:20:02 följande:

Men du det lät väldigt positivt tycker jag, försök att inte tänka så mycket på det. För att vara så tidigt så stämmer ju allt de sa mer går nog inte att se så tidigt
    trodde ändå jag skulle gå in i vecka 7 (6+) idag elr imorrn, senast onsdag.. Men som sagt, men vet ju inte när äl varit då. Antar att när hon sa vecka 5 menat 6 (5+) för om jag googlar på vad man kan se i vecka 5+3-4 är det hinnsäck och gulesäck iaf.. Så ska försöka vara positiv, ska dit nästa torsdag igen. Världens gulligaste läkaare iaf!
  • Mymemlan

Har alla ringt bm? Tänkte ringa idag efter vul, men väntar 10 dagar till så jag får se hjärtat på bebis. Vågar inte ringa innan dess, känns overkligt.

• Mymemlan
    EmiliaGK skrev 2013-05-13 18:24:13 följande:
    Inte jag, tänkte ringa imån! Kommer säkert gå bra ska du se mymemlan! :)
    Det går säkert bra, men vill nästan veta mer säkert innan jag ringer dit. Så får man komma fortare på besök om man är lite längre gången, orkar inte vänta flera månader :) 
  • Mymemlan

Jag knaprar kex mm.. Tips på bra mat mot illamående? Har legat hela dagen med avbrott för vul. Tar ändå lergigan comp.. Huj. Hade hyperemiss med sonen.. 

Svar på tråden BF januari 2014