• Mymemlan

BF januari 2014

Kramardig; ja usch, har du en sen innan? Vad kul med en i luleå mitt i allt jobbigt illamående! :)

• Mymemlan

Fått läkartid 10.30 idag. Mår så dåligt och är yr så jag knappt kommer ur sängen trots lergigan comp.. Ska få nått annat..

• Mymemlan

Nu har jag fått både lergigan comp och primperan att ta för illamåendet så hoppas jag tar mig upp från sängen snart..!

• Mymemlan
    Oh baby skrev 2013-05-18 18:45:51 följande:
    Sjuksyrra
    det gör jag också! :) Viken termin läser du nu och i vilken stad? :)
  • Mymemlan
    Oh baby skrev 2013-05-18 19:03:17 följande:
    Vill inte svara på det för jag bill vara anonym Du då?
    Är man inte anonym om man svarar på vilken termin man läser och vart? :P Jag läser termin 5, på distans i luleå. 
  • Mymemlan
    hundenhubbe skrev 2013-05-19 12:32:26 följande:
    JAg pluggar med till syrra :D Termin 3 snart klar! :D

Kul, jag börjar läsa sista terminen nu till hösten så blir färdig precis samtidigt som bebbe är färdigbakad :)
  • Mymemlan
    heartems skrev 2013-05-19 12:29:02 följande:
    Hade precis liiiite blodblandade flytningar ( ursäkta infon ) Hoppas det inte är någon fara! Försöker vara positiv :)
    Jag hade lite brunblandade flytningar väldigt ljusa, några dagar förra veckan. Men dom är borta sen nån dag tillbaka och varade bara på morogonen en gång varje dag typ. Illamående till tusen och tar mediciner för det, så för mig har det nog gått bra :) 
  • Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-05-19 16:17:16 följande:
    AADOMENIQE: Gud så skönt för dig! Med sonen mådde jag illa och kräktes varje dag till vecka 19 och jag hoppas att det inte blir så den här gången för det var riktigt hemskt!!!
    Jag hade så med sonen till vecka 26.. Hyperemiss elr nått tror jag dom kallar det. Har ju inte ens tagit mig ur sängen i veckan men nu har äter jag både lergigan comp och primperan så orkar mig upp och får i mig mat...! :) 
Svar på tråden BF januari 2014