BF januari 2014
Har haft ljusbruna flytningar på pappret 3 ggr nu. Inget i trosan.1 gång förra veckan, 1 gång på morgonen och en gång nu. Var ju på vul idag så det kanske blev retad lite.. Tiden 5+ några dagar stämde med ägglossningen iaf..
Har haft ljusbruna flytningar på pappret 3 ggr nu. Inget i trosan.1 gång förra veckan, 1 gång på morgonen och en gång nu. Var ju på vul idag så det kanske blev retad lite.. Tiden 5+ några dagar stämde med ägglossningen iaf..
Jag har ingen molvärk alls.. =) Kände inget med sonen heller.
Livetenligt sandra; jag bor i luleå :)
Kramardig, men vad kul, brukar inte vara många härifrån :) hur gammal är du? :)
Nu har jag vågat mig på att ringa till barnmorskan.. 29/5 ska jag dit, och den 23/5 ska jag och göra mitt ultraljud för att få se hjärtat. Hoppas vi kommer så långt denna gång. :)
Illamåendet spökar rejält här hemma.. Tar mina lergigan comp noga 3 ggr om dagen, men tusan att dom inte riktigt hjälper ändå.. :/
Jag gör ju ul för att veta hur långt gången jag är. Jag har ju inte haft någon mens sen mitt missfall, och jag var i måndags och fick veta 5+ nånting då man såg hinnsäck och gulesäck. Och eftersom jag fick missfall i mars, och är rätt orolig nu fick jag komma tillbaka den 23/4 för att få se att det utveklas som det ska för att minska lite på oron :)
Alltså jag mår såå dåligt.. Magen är som en badboll (stenhård och galet uppsvälld) och mina illamåandetabletter fungerar föga.. Känns som att jag bara gråter.. Är helt slut, och har sån kräkfobi..