• Mymemlan

BF januari 2014

Har haft ljusbruna flytningar på pappret 3 ggr nu. Inget i trosan.1 gång förra veckan, 1 gång på morgonen och en gång nu. Var ju på vul idag så det kanske blev retad lite.. Tiden 5+ några dagar stämde med ägglossningen iaf..

• Mymemlan

Jag har ingen molvärk alls.. =) Kände inget med sonen heller. 

Pojke född -09, bebis jan 2014
  • Mymemlan

Nu har jag vågat mig på att ringa till barnmorskan.. 29/5 ska jag dit, och den 23/5 ska jag och göra mitt ultraljud för att få se hjärtat. Hoppas vi kommer så långt denna gång. :) 

Illamåendet spökar rejält här hemma.. Tar mina lergigan comp noga 3 ggr om dagen, men tusan att dom inte riktigt hjälper ändå.. :/  

• Mymemlan
    Ida 22 22 skrev 2013-05-15 11:42:21 följande:
    Ajaj vad jobbigt:/
    Vad roligt att du fått tider så snabbt!
    Själv fick jag 24 maj inskrivning och 27 maj ultraljud för o kolla hjärtat!  
    Jag vet inte om barnmorskan är inskrivning, men ska ta prover och prata iaf. Det är ju mitt andra vul för att se om det utvecklats som det ska då vi såg hinnsäck och gulesäck i måndags :) 
  • Mymemlan

Jag gör ju ul för att veta hur långt gången jag är. Jag har ju inte haft någon mens sen mitt missfall, och jag var i måndags och fick veta 5+ nånting då man såg hinnsäck och gulesäck. Och eftersom jag fick missfall i mars, och är rätt orolig nu fick jag komma tillbaka den 23/4 för att få se att det utveklas som det ska för att minska lite på oron :)  

• Mymemlan
    varmland skrev 2013-05-15 19:54:23 följande:
    Någon som haft brunrosa flytningar och det har gått bra för ?  är i v 6+5 nu.
    Jag har ljusbruna och ljusrosa flytningar till och från. Haft det i en vecka nu. Barnmorskan och gyn sa att det är sköra kärl på livmodertappen som lätt blöder. Var jätteorolig först då vi hade missfall i mars, men det har inte blivit mer, och jag har inte ont och oroar mig inte nå nämnvärt nåmer när alla jag pratat med sagt att det inte är någon fara. :) 
  • Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-05-15 23:23:32 följande:
    MYMEMLAN: Jag fyller 23 i augusti. Brukar du skriva flitigt i trådar här på FL? Tänkte just när jag känner igen ditt nick så mycket. Du var inte med i luletråden barn födda 2011? Där läste jag endel utan att skriva själv :)
    Nä inte direkt, skriver nån gång ibland bara.. :) 
    Näpp, var med i tråden höst & vinterbarn 2009/2010.. :) Min son är 3.5 år gammal så.  
  • Mymemlan

Alltså jag mår såå dåligt.. Magen är som en badboll (stenhård och galet uppsvälld) och mina illamåandetabletter fungerar föga.. Känns som att jag bara gråter.. Är helt slut, och har sån kräkfobi.. 

Svar på tråden BF januari 2014