• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Jag har haft samma problem med en annan app, då ändrade jag bara datum igen o de rättade till sig. Irriterande om den e fel

• Siran

Har fått tid hos gyn om en timme. De tyckte inte man ska behöva gå och oroa sig så hoppas på vul :)

• LeaveMeAlone

Här körs det också med mammabyxor. Har en del hemma som både är mina gamla  och som jag fått låna av en kompis. Köpte dessutom ett par nya jeans från mama licous för några veckor sen. Kan ha mycket av mina gamla kläder men de är ju inte lika bekväma ;) 

• LeaveMeAlone
    mariafii skrev 2013-06-28 10:30:18 följande:
    Ja nu sitter mina mammabyxor på och jätte nervös nu för att åka och jobba då magen syns mycket tydligare nu. Vet inte heller hur det ska gå när byxorna hasar ner lite men skönare det än att dom sitter för hårt och får ont av det
    Kan du inte ha något skärp i byxorna?
  • Siran

Åh fick se en liten krabat med tickande hjärta på vul. Vilken lättnad :)

• Miaed
    Siran skrev 2013-06-28 15:08:53 följande:

? härligt! Min bm börjar inte leta hjärta förrns v24
  • Siran
    Miaed skrev 2013-06-28 16:46:23 följande:
    ? härligt! Min bm börjar inte leta hjärta förrns v24

Nej det låter sunt, jobbigt om man inte hör. Dessutom är jag bara i vecka tio och inte i tolv som vi trodde så att höra ett hjärta går ju knappt då. Men nu fick jag se det i alla fall :)
  • c4trin
    Siran skrev 2013-06-28 15:08:53 följande:
    popcornplaya skrev 2013-06-28 16:24:55 följande:
    Var en sprallig bebis på kub ul idag :) underbart!!!

Vad underbart! Grattis till er, härligt med friska o fina bebisar :D
  • SaraKarla

Å vad kul att ni sett bebisar och att det är så mycket liv redan!

Jag är heeeeelt slut idag!! Känns i hela kroppen, inte lätt att jobba heltid och vara gravid, men pengar måste man ju ha någon annan som är trött än?

Vill känna rörelser snart

Svar på tråden BF januari 2014