• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sagalo

Har också börjat använda mammabyxor nu (v 12), behövde nya byxor och kändes inte lönt att köpa vanliga byxor/jeans när jag ändå måste ha dom uppknäppt. Så mycket skönare ju, bara onödigt att ha byxor som spänner åt och gör ont :)

• Chaplin89

Var och shoppade igår för mina vanliga byxor börjar spänna lite. Men mammbyxor funkar ju inte alls, de sitter ju inte kvar uppe!!? Så jag fick köpa byxor i större storlek bara!

• Siran

Var på inskrivning precis, försökte lyssna på hjärtljuden, men hörde inget och nojjar nu ihjäl mig såklart. Är det lönt att åka till gynakuten med "magsmärtor" och hoppas på ett vul?

• mariafii

Ja nu sitter mina mammabyxor på och jätte nervös nu för att åka och jobba då magen syns mycket tydligare nu. Vet inte heller hur det ska gå när byxorna hasar ner lite men skönare det än att dom sitter för hårt och får ont av det

• Tokfrans

v.10 idag då :)

ang BM saken jag frågade, tack för svar. Kan prata med henne om de när man är själv. ska dit på måndag för inskrivning med sambon, ska bli spännande :D hoppas man får göra vul? 

• c4trin

Jag kör legins o de e underbart för dem kan man ha under magen :)

Min BM sa att de kan vara svårt att hitta bebisen tidigt om den kanske sitter lite längre ner i livmodern o blygdbenet sitter ivägen. Men e du orolig nog så åk in med "smärtor" så måste de titta

• c4trin

Jag vet inte hur din BM har det men där jag går finns inget ultraljud alls tyvärr så de kan bara hänvisa till KK om man behöver akut UL

• vilja89

Jag är förvirrad. Fick ändra bf-datum i babygruppens app (tror jag det är, den där lila) igår efter UL. På min UL-bild står det BF 7/1 och att jag är 12+2 (igår). Ändrade till 7/1 i appen, men där står det att jag är 12+2 idag! Blir tokig snart... ;)

• Tokfrans
    vilja89 skrev 2013-06-28 11:00:01 följande:
    Jag är förvirrad. Fick ändra bf-datum i babygruppens app (tror jag det är, den där lila) igår efter UL. På min UL-bild står det BF 7/1 och att jag är 12+2 (igår). Ändrade till 7/1 i appen, men där står det att jag är 12+2 idag! Blir tokig snart... ;)
    konstigt, installera om? =) 
Svar på tråden BF januari 2014