• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Wilmis07

Idag har jag varit och sett en lite bebis som stod på huvudet och sprattlade runt,11+1. Har haft rosafärgade flytningar i en veckas tid men allt såg bra ut

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Tokfrans

Har en fråga till er som vart på inskrivning.

Har dom uppgifter på er sen tidigare, alltså via personuppgifter man ger, operationer osv? 

• Tokfrans
    popcornplaya skrev 2013-06-27 12:27:41 följande:
    För mig ser dom bara tidigare graviditeter och såna uppgifter som är relevant runt det.
    ok, för jag har historia med abort jag inte vill att sambon ska veta sen mitt tidigare unga liv. tänkte om dom nämner sånt?
  • dosed
    Tokfrans skrev 2013-06-27 12:33:30 följande:
    ok, för jag har historia med abort jag inte vill att sambon ska veta sen mitt tidigare unga liv. tänkte om dom nämner sånt?

Det nämner dom nog inte men dom kommer fråga dig om du varit gravid tidigare och i så fall om du fick mf/ gjorde abort men det är ju bara att ljuga om du vill det
  • c4trin

Jag kan inte gå via landstinget. Det enda alternativet att se innan RUL e privat

• Miaed
    c4trin skrev 2013-06-27 12:52:12 följande:
    Jag kan inte gå via landstinget. Det enda alternativet att se innan RUL e privat

SUGER! Mammamia borde dessutom kosta lika överallt
  • Miaed

Gnnh. Brände av en timmes zumba med barnen nyss. Heeeelt slut. Nån annan som också kämpar m vikten? Jag slutade röka i januari o la på mig huur mycket som helst :( från strl 42-46

• popcornplaya

Som dosed sa så frågar dom om du vart gravid tidigare men tror inte dom kan se aborter. Har aldrig gjort nån så jag vet inte själv.

Varför vill du inte att sambon ska veta? Det är ju inget att skämmas för att man gjort abort, speciellt i unga år.

• Oh baby
    Tokfrans skrev 2013-06-27 11:51:49 följande:
    Har en fråga till er som vart på inskrivning.

Har dom uppgifter på er sen tidigare, alltså via personuppgifter man ger, operationer osv? 

Om du inte har barn sen tidigare kan det vara bra att nämna det, tänker lite på det här med Rh+ RH -, om det visar sig att du har antikroppar. Men det kan du ju lika gärna prata med bm om när du är själv eller kanske i telefonen. Tror absolut inte du är den enda som varit i den situationen... Oskyldig
Svar på tråden BF januari 2014