• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Wilmis07
    Tokfrans skrev 2013-06-27 12:33:30 följande:
    ok, för jag har historia med abort jag inte vill att sambon ska veta sen mitt tidigare unga liv. tänkte om dom nämner sånt?
    Jag fick uppge alla sådana uppgifter själv,men är du osäker på hur det funkar kan du ringa och tala om det för Bm och säga att du inte vill att det ska nämnas för din sambo.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Potatis

Jag har fått jätteont i svanskotan. Kan det vara ett tecken på foglossning eller kan det bero på att jag legat ner så mycket pga kräkningar och illamående? :-/ v 9+4

• LeaveMeAlone
    Potatis skrev 2013-06-27 23:05:49 följande:
    Jag har fått jätteont i svanskotan. Kan det vara ett tecken på foglossning eller kan det bero på att jag legat ner så mycket pga kräkningar och illamående? :-/ v 9+4
    Kan komma tidigt så absolut. Jag har börjat känna av det rejält just i svanskotan som strålar neråt. Jag är visserligen i v 12 nu men förra graviditeten kom det tidigare ändå. 
  • mariafii

Igår kändes det som att det jobbade på där nere. Efter maten på jobbet så blev jag så uppsvullen att jag fick ont av mina jobbbyxor även fast dom är uppknäppta. Är nästan så jag känner att man borde börja använda mammabyxorna men känns så tidigt och då kommer ju magen synas bättre än nu.

Ofta känner jag mer i magen när jag jobbar då man stressar. Är så skönt när sambon lägger sin hand på magen det gör mig lite lugnare på något sätt :) Är i v.11 (10+4)  

• londonsvenska

Tjejer, använd mamma-byxor om det behövs... så mycket skönare! Jag är i vecka 12+2 och använder dem redan, underbart!!!

• popcornplaya

Använder också mest mammabyxorna, så skönt att slippe ha nått som sitter åt runt magen!

En timma kvar till kub nu, nervööööööööös!

• verkar
    popcornplaya skrev 2013-06-28 08:07:23 följande:
    Använder också mest mammabyxorna, så skönt att slippe ha nått som sitter åt runt magen! En timma kvar till kub nu, nervööööööööös!

Det kommer gå jätte bra, ska du se. Det är jätte mysigt att ligga och titta bebisen och jag hoppas att du precis som jag får nån bild att ta med hem.
    Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014