• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Miaed
    30maj skrev 2013-06-30 15:53:41 följande:
    Tjejer det är i våra veckor nu som alla tecken börjar försvinna, inte för intet det kallas spökveckor och överallt står de ju att man "ska" må bra nu. Förstår inte de dåliga eller varför de skulle va missfall???

AGREE! Jag längtar efter att min trötthet ska segla iväg!
  • Wilmis07

Min böna i v11+1.Sprattlade runt,här står den på huvudet
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Ja den bilden skulle kommit i bildtråden,ursäkta

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Tokfrans
    c4trin skrev 2013-06-30 15:52:58 följande:
    Hej tjejer!
    Jag hade det så för några dagar sedan, jag mådde bra. Detta höll i ca 2 dagar och sedan kom alla symtom tillbaka deluxstil och jag har mått konstigt 2 ½ dygn non stop istället.. Men det ska ju börja avta snart för dig 84Johanna, är inte säker på vilken vecka du e i Tokfrans men det är någon vecka innan om jag minns rätt? Jag förstår att ni oroar er men jag tror också det är normalt när man närmar sig de sk. spökveckorna.  
     är i v.10 (9+2) inskrivning imorgon, kan man be om vul då tro?
  • c4trin

Det beror nog på var du går, på min BMM finns inte ultraljud tyvärr..

• puchelina88

Hej jag ska göra KUB test på tisdag är det någon som har vart på det? är det vanligt UL lr är det vaginalt ul?

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Tokfrans
    c4trin skrev 2013-06-30 18:08:06 följande:
    Det beror nog på var du går, på min BMM finns inte ultraljud tyvärr..
    jag tror de går, ett stort lasarett ska jag till så, who knows hoppas :D
  • Kramardig

I veckan ska jag ringa och boka tid för RUL, räknar med att få sista veckan i juli eller första i augusti. Sååå roligt och det är inte alls långt bort egentligen!

Jag har ännu inte fått någon mage, känns lite tråkigt. Både jag och sambon längtar :)

• verkar
    puchelina88 skrev 2013-06-30 18:26:34 följande:
    Hej jag ska göra KUB test på tisdag är det någon som har vart på det? är det vanligt UL lr är det vaginalt ul?
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor

Vanligt ul och blod prov men det har du redan lämnat.
    Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014