• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Oh baby

Jag äter en talltik naturell lättyougurt med Pauluns-flingor. Två kokta ägg (fast bara vitorna) och dricker en kopp gränt te med lite honung. För mig är enda skillnaden med frukosten sen tidigar att jag nu har liiite honung i teet för när jag drack bara te i början av graviditeten ville jag kräkas (kändes som att det blevsom massa vatten när jag var illamående).

• SaraKarla

Åh, nu blev jag sugen på te! det ska jag värma till frukosten! Här blir det annars filmjölk och fullkornsflingor samt lite honungsmelon. Tjuvstartade med ett knäckebröd och smör imorse, annars blir jag yr

• Sante

Två knäckebröd med ost en youghurt bärry samt ett kokt ägg. Sedan jag gick in i v.10 så har detta varit min standard frukost. :)

• Oh baby

Jag har aldrg gilat kaffe så för min del blir det bara grönt te Glad Sen så är jag så enkelspårig så jag kar ätit likadan frukost i typ 3 år Tungan ute

• Fjällan

Min frukost består oftast av risifrutti päron dröm. Smörgås går inte ner förens efter ett par timmar.
    Så en frutti och en kopp kaffe ( som jag äntligen kan drick igen)
    Så startar jag min dag.

• 84Johanna

Hoppar in här. Är i v 11 (10+1)

Har mått väldigt illa samt varit extremt trött. Nu är allt detta som bortblåst och då kommer tvivlet, är jag verkligen gravid.

Elin 101016
  • Tokfrans

Lite små nojig här.

Mitt illamående har avtagit efter flera veckors konstant illamående på morgonen, knappt nån molvärk alls samt brösten ömmar inte så mycket längre. Missfall på g eller vad händer? Förvånad

• c4trin

Min vanliga frukost berstår av Kellogs Sepcial K redberries (eller haselnut and fruit) och A-fil. Idag när de e söndag lyxade vi till det med en frukostfralla med ost =D

• c4trin

Tokfrans skrev 2013-06-30 13:21:29 följande:
    Lite små nojig här.

Mitt illamående har avtagit efter flera veckors konstant illamående på morgonen, knappt nån molvärk alls samt brösten ömmar inte så mycket längre. Missfall på g eller vad händer? Förvånad
    skrev 2013-06-30 12:04:16 följande:
    Hoppar in här. Är i v 11 (10+1)

Har mått väldigt illa samt varit extremt trött. Nu är allt detta som bortblåst och då kommer tvivlet, är jag verkligen gravid.
    Hej tjejer!
    Jag hade det så för några dagar sedan, jag mådde bra. Detta höll i ca 2 dagar och sedan kom alla symtom tillbaka deluxstil och jag har mått konstigt 2 ½ dygn non stop istället.. Men det ska ju börja avta snart för dig 84Johanna, är inte säker på vilken vecka du e i Tokfrans men det är någon vecka innan om jag minns rätt? Jag förstår att ni oroar er men jag tror också det är normalt när man närmar sig de sk. spökveckorna.  
  • 30maj

Tjejer det är i våra veckor nu som alla tecken börjar försvinna, inte för intet det kallas spökveckor och överallt står de ju att man "ska" må bra nu. Förstår inte de dåliga eller varför de skulle va missfall???

Svar på tråden BF januari 2014