• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sommar79

Jag har fått veta att jag har en cysta på 6x6 cm. Inte kul alls. Den gör ont och jag börjar bli orolig. Känns som den kommer spricka någon gång. Som en tickande bomb. Har någon mer haft eller har detta problem? Jag har haft cysta tidigare men då var jag inte gravid. Känns konstigt och fel att ha en så stor sak konturerar med bebisen i  min mage. :(

• dosed
    sommar79 skrev 2013-07-10 21:12:03 följande:
    Jag har fått veta att jag har en cysta på 6x6 cm. Inte kul alls. Den gör ont och jag börjar bli orolig. Känns som den kommer spricka någon gång. Som en tickande bomb. Har någon mer haft eller har detta problem? Jag har haft cysta tidigare men då var jag inte gravid. Känns konstigt och fel att ha en så stor sak konturerar med bebisen i  min mage. :(

Förra gången jag var gravid hade jag flera cystor fick jag veta på vul, vet dock inte hur stora de var. Läkaren förklarade att det var vanligt att små cystor bildades då man blir gravid för att skydda bebisen? Fattade inte riktigt vad han menade men jag hade inga problem av mina men de var nog mindre en dina
  • sunnydays
    sommar79 skrev 2013-07-10 21:12:03 följande:
    Jobbigt, har du pratat med din bm om det? Eller vad sa läkaren?
    Känns som det är rätt vanligt med cystor som gravid, men vet inte hur stora.
  • Fiskflundran

Sommar79: jag har också en cysta.. 4x4.
    Förstår dig, känns jobbigt :/ men läkaren sa typ 100ggr att jag inte skulle oroa mig..

• Josefine02

Åååh, vad fint Flikkan! :) jag har bett min kompis sy ett babynest till mig, har inget tålamod med symaskiner! :) haha

• Flikkan

Ja det var fint kanske man kan säga !
    Måste in till stan imorgon och köpa vadd på rulle m.m
    Funkade inte alls som jag tänkt :)

Men har tyg kvar och kan göra ett till om det blir helt galet.

Jag som gjort på mitt eget vis så därför har det blivit tok tack vare att jag skulle ha botten vit, men har hittat ett annat mönster för det nu så klart :)

Tack iaf!
    Lägger in bild när det lyckats bli klart :)

Svar på tråden BF januari 2014