• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Chaplin89

30maj. Ja man tar prover och sånt på inskrivningen. Det är klart att ni kan ta med sonen dit!!
    Lycka till :)

• goaround
    c4trin skrev 2013-07-10 06:19:03 följande:
    Ja de va skönt att bli flyttad från precis innan vecka 12 e över tills jag e i vecka 13+0 imorgon! :D

Vad kul, då har vi samma BF än så länge. Skönt att gå in i v 14 imorgon :) förhoppningsvis går tiden lite fortare nu.

Jag ser inte gravid ut än. Gör du?
  • Chaplin89

Vilja89: Angående gravidapparnas info, hur vet man vilken gravapp som ger rätt info??? Babygruppensapp säger att i v 15 är bebisen ca 10 cm och väger 50 gram precis som du skriver :)
    MEN 1177 appen säger att bebisen är 14 cm och väger 100 gram!!?? Det är inte bara i v 15 de skiljer sig utan i flera veckor!!!
    Lite konstigt och vad ska man gå efter liksom????

• c4trin

Goaround: Ja va roligt! Jag ser lite gravid ut tycker jag, magen har växt till sig lite den senaste tiden. Du kan se bild från igår på min blogg tvablitre.blogg.se

Roligt att fela datum med någon :)

• K87

Nån annan som inte känner sig gravid längre? Är i 10+6 idag

• sunnydays

Idag går jag in i v 15 och andra trimesten. Så nu hoppas jag på att börja få må bra och inte behöva några piller :)

• c4trin

K87: Jag känner mig gravid men mår inte dåligt längre, de e förändringar i de jag känner dock. Illamåendet är nästan helt borta (kommer tillbaka till o från dock) men känsligheten för lukter e kvar. Tröttheten e lugnare o kommer senare på kvällen än tidigare. De e inte så att du känner det annorlunda helt enkelt o tänker mer på de klassiska symtomen?

• K87

Jo jag tänker nog inte så mycket på det eftersom det inte känns ännu :) blir iofs snabbare hungrig å trött jämt :) sen hugger det ibland när jag hostar ;)

• vilja89

Chaplin89: Laddade ner 1177 nu.
    Det som skiljer är att i babygruppens app räknar de bebisens längd från huvud till rumpa och i 1177 står det "14 cm från topp till tå". :) Vikten är ju dock oförklarlig. :/

Svar på tråden BF januari 2014