• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Jag måste kolla med er. Det kom ju blodi förrgår och igår, färskt rött. Mot kvällen kom det mindre och mycket mörkare blod och nu kommer det fortfortfarande blod fast det är helt bruntoch lite mer slemsträngar och någon liten liten klump.

Jag antar att det är gammalt blod alltså men hur länge ska det komma sånt egentligen? Blir lite nojig när det är slemsträngar och klumpar.

• c4trin

Jag blev flyttad en hel vecka fram på ul idag, trodde 11+5 och hon mätte 12+5. Ska bli roligt att se vad RUL säger (och vilken datum det blir sen) :D

• K87

C4trin: vad kul :) bättre än att bli flyttad bakåt 17 dagar iaf ;)

• HimmelHav

Oj, 17 dagar!? Det var saftigt... Vet inte, de växer väl olika fort beroende på vilken vecka det är?

Jag gjorde kub idag, 1 / 2800 hade vi. Känns bra! Vet att man kan få 1/ 20 000 men jag är nöjd BF den 17 januari.

• vilja89

Ni som frågar om storlek på bebisen, ladda ner babygruppens app. Massor med bra info :) Går in i vecka 15 idag och vår bebis är 10 cm lång från huvudet till rumpan. :) Dessutom riktigt vild. Sprattlade som sjutton idag när jag låg ute och läste. :D

• K87

Ja 17 dagar är mkt :O hoppas bara att den mår bra ändå :) hjärtat slog när vi var där igår O tittade iaf :D

• c4trin

Ja de va skönt att bli flyttad från precis innan vecka 12 e över tills jag e i vecka 13+0 imorgon! :D

• 30maj

Åh lite avis på er som gör kub men samtidigt lättad över att slippa stressen över ifall nåt är fel, eller annorlunda. Jag ska på inskrivning på fredag 13+1, sent tycker jag? Har vart på hälsosamtsl i vecka 6 sist, vad gör man på inskrivningen, kommer inte ihåg sen sonen. Tar man prover då?? Bokar rul? Kan man ta med sonen när man är två föräldrar där?

Svar på tråden BF januari 2014