• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • K87

Oj okej! Men hur mycket växer ett foster i veckan? Kan det stämma att den växt bara 1,4 cm på 3 veckor?

• SaraKarla

Jag har vart hos en läkare som tror att jag läcker fostervatten och ska göra ul senare i veckan. Man kan läcka lite utan att det behöver vara farligt så de ska kolla hur mycket det är. Vila fram tills dess. Hoppas verkligen det inte är mycket!

• Mymemlan
    SaraKarla skrev 2013-07-09 13:25:58 följande:
    Jag har vart hos en läkare som tror att jag läcker fostervatten och ska göra ul senare i veckan. Man kan läcka lite utan att det behöver vara farligt så de ska kolla hur mycket det är. Vila fram tills dess. Hoppas verkligen det inte är mycket!
    Usch vad läskigt.. Det här med att vara gravid alltså. Man oroar sig och lite vad som helst är upp och ner känns det som! 
  • sunnydays
    SaraKarla skrev 2013-07-09 13:25:58 följande:
    Hoppas det inte är någon fara, men bra att ha koll på det. Så får du ta det lugnt. När ska du tillbaka och kolla?
  • sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-07-09 10:44:02 följande:
    Med mitt andra barn blev jag flyttad 21 dagar ungefär.
    Oj vad mycke, stämde det med när lillen kom?
  • sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-07-09 14:04:41 följande:
    Födde 10 dagar innan så man vet ju aldrig ;)
    Nej då blir det ju svårt :) Men så behöver det väl inte kanske inte vara så jätte exakt datumen de sätter. Är väl inte så många som föds på bf dagen.
  • K87

Okej :) fast jag var för kort gången för att ens göra kub-test :/

Svar på tråden BF januari 2014