• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sommar79
    Fiskflundran skrev 2013-07-10 22:40:05 följande:
    Sa dom nåt om att dom skulle hålla koll på den? Jag ska tillbaka och se så den inte växer..
    Jo mnär det är RUL ska jag till läkare och inet barnmorska men det är typ 5 veckor kvar tills dess och det gör ont. :(
  • dosed

Är det någon mer som har molvärk dä och då? Jag hade det hela tiden mellan v5-8 men sen försvann det och nu v12+3 har jag ont ibland igen. Nån mer?

• goaround

V14 idag :) en vecka kvar av första trimestern :) gud vad skönt! Nästa vecka går jag på semester i en månad också :)

• 30maj

Dosed- jag med! Precis samma, men antar att bebisen och livmodern gör en kanon tillväxt just nu precis som i början så att de känns mer igen:) mysigt att känna den växa

• cesso79

Ja, jag. Är i vecka tolv och den har kommit tillbaka för fyra dagar sen och är nästan kraftigare nu...

dosed skrev 2013-07-11 09:29:07 följande:
    Är det någon mer som har molvärk dä och då? Jag hade det hela tiden mellan v5-8 men sen försvann det och nu v12+3 har jag ont ibland igen. Nån mer?

• dosed

Skönt att höra att fler har samma, då är det säkert helt i sin ordning :) jag har glömt hur det var i min förra grav

• mariafii

Jag har också alltid haft molvärk. Men står olika på olika sidor om när första trimestern är slut. Jag har läst när man går in i vecka 13

Gravid v.13 - BF 19 Jan 2014
  • c4trin

Molvärk till och från här också, men med tanke på hur mycket livmodern växer vore det nästan konstigt annars! Vecka 14 här också idag, enligt vissa appar e de sista veckan i trimeter 1 men jag vet inte riktigt vad man ska lita på :)

Svar på tråden BF januari 2014