• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • 30maj

Hmm har inte kollat närmare på namnen men den med sitsar brevid varandra och med varukorg va ju grymt lik donkeyn, den menade ja:)

• verkar

Vi köpte en Mountain buggy tvilling/sysckonvagn ska sedan köpa till tvillingliggdel så bebisarna kan ligga tillsammans

Vi har fyndat en del på blocket och det lär nog bli mer. Med be andra köpte vi allt nytt, nu gillar jag att fynda. Köper det jag vill ha men mycket billigare.

Ursäkta min dyslexi
  • Chaplin89

Har en brio från 07 eller 08, vi köpte den begagnad 09. Det är en kombivagn men sittdelen gillade jag inte. Köpte en Emmaljunga Scooter -10 istället. Kommer att nöja mig med dessa vagnar då liggvagnen fungerar bra i snön och den används ju inte så länge. Den stora grabben kommer ju vara 4.5 år när liten kommer och då behöver han ju ingen vagn :)

• vartjagängår
    c4trin skrev 2013-07-11 15:49:48 följande:
    Själv har vi fastnat för Brio Go, Såå fin o skönt handtag! Plus att den e perfekt om man har isofix i bilen ;)

VI hade en go först, köpt enbart pga utseendet. Lätt snyggaste vagnen ever! Hah. Efter 2mån gav jag dock upp, kassaste hjulen i världshistorien! Så går du mkt så tänk om..

Nu har vi en Donkey mono (ful men ooooh så bra) så blir bara att klicka hem ett extension kit. Inte alls dyr om man köper den i Holland.
  • 30maj

Vartjagängår- fick prisförslag på ca 13000 kr på duon i Holland, Ink lite tillbehör!

• vartjagängår
    30maj skrev 2013-07-11 18:46:50 följande:
    Vartjagängår- fick prisförslag på ca 13000 kr på duon i Holland, Ink lite tillbehör!

Vart? Jag köpte på babyhuys.

Nu har de tyvärr precis slutat med sin sommarrea med 10% på alla bugaboo tillbehör men jag har en kod för frifrakt samt en för 10% på allt om någon vill ha. :)

Jag köpte, i februari, en mono all black, en extra sufflett, mugghållare, maxi cosi cabriofix + familyfixbas för under 12000kr. & nu går syskonsitsen på ca 1600 istf 3000 i Sverige.. Mkt brå tycker jag!
  • vartjagängår
    vartjagängår skrev 2013-07-11 18:52:57 följande:
    Vart? Jag köpte på babyhuys.

Nu har de tyvärr precis slutat med sin sommarrea med 10% på alla bugaboo tillbehör men jag har en kod för frifrakt samt en för 10% på allt om någon vill ha. :)

Jag köpte, i februari, en mono all black, en extra sufflett, mugghållare, maxi cosi cabriofix + familyfixbas för under 12000kr. & nu går syskonsitsen på ca 1600 istf 3000 i Sverige.. Mkt brå tycker jag!

& vagnadapter till bilstolen också! ;)
  • dosed

Jag har en emmaljunga nitro city som vi köpte -10 till sonen och den kommer vi använda igen för den är super verkligen! Sen har jag nu i sommar köpt en babyjogger city mini gt och den är så smidig! Köpte den från pramworld i england mycket billigare och den levererades hem till dörren på 4 dagar! Vill vi så köper vi en liggdel till den sen också men nitron känns mer stabil för en nyfödd

• 30maj

Vartjagängår- wow de va billigt!! Ja kollade
    Babyplus!! Men de va ju billigare på den sidan! Ja tar gärna koderna:D tjoho!!! Hur är de med returer och om nåt går sönder på den sidan:)?

Svar på tråden BF januari 2014