• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Och på tal om vikten så har jag faktiskt inte gått upp nåt ännu, beror nog mycket på illamående så jag har bara kunnat äta lite men ofta. Men jag räknat med att det kommer snart (13+0 idag)

• popcornplaya

Kramardig: har ingen energi jag heller. Städat och tvättat på förmiddagen och bu har jag ont i fogarna och är sååååå trött. Blir bara stressad av det fina vädret ute just nu.

• 30maj

Vi ska skaffa bugaboo donkey:) bästa vagnen om man hat eller planerar syskon!

• Kramardig

Jag har provkört Donkeyn och jag gillar den mycket men eftersom sonen kommer vara nästan 3 och vi inte planerar fler barn så känns det onödigt med donkeyn. Blir nog bra med bara ståbräda till sonen.

Jag har fastnat för de större framhjulen som både donkeyn och buffalon har. Men vi får se. Den här gången kommer vi kolla runt och satsa lite mer på allt som har med bebistiden att göra. Med sonen fick vi bara höra "begagnat är bra", "blocket är super", "varför köpa nytt?", "onödigt mycket pengar" och såklart följde vi allas råd. Men inte den här gången.. nu kommer vi köpa det vi vill ha och självklart har råd med :)

• SaraKarla

Jag har en gammal brio från 07 tror jag som jag fick till första barnet, alltså blir det tredje barnet som ska använda den nu. Tycker den är bra, stadig och bra. Är ju inte så länge man ska använda vagnen så det är faktiskt inget jag tänker på så mycket

• 30maj

Såg att emmaljunga Viking är en copy på donkeyn! Undra hur dom står sig mot varandra?! Vore kul att kolla i butik och jämföra pris!! Nån som vet nåt mer?? Eller när den ens kommer till butik?

• 84Johanna

Jag har en Emmaljunga citycross från -10 och en brio sing -08. Dom får duga till nästa också.

(säger jag nu men jag kan ju ändra mig) 

Elin 101016
  • Kramardig

Är det Viking eller Super Viking ni kollar på? Köper man större framhjul till eller? Tycker det ser ut som att det är små hjulpå vissa bilder och större på andra. Kollar Emmaljungas hemsida. Men den sser intressant ut!

Svar på tråden BF januari 2014