• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    sommar79 skrev 2013-07-12 10:54:10 följande:
    De säger att det inte är farligt både BM och läkare så får tro på det.
    Men då ska de väl göra något åt det?
  • sunnydays

verkar fy vad jobbigt. Tar du alvedon? Läste att de kan hjälpa lite om partnern masserar hårbotten på en. Och ta resorb om du kräks mycke så inte huvudvärken blir värre.

• popcornplaya

Skit också, vår syskonvagn har möglat ute i garaget. Tur att vi är gjorda av pengar så det bara är att köpa ny....

• mariafii
    popcornplaya skrev 2013-07-12 11:32:58 följande:
    Skit också, vår syskonvagn har möglat ute i garaget. Tur att vi är gjorda av pengar så det bara är att köpa ny....

Jag är också gjord av pengar och kunde lätt köpa en ny brudklänning när jag nu insåg 1 månad innan bröllopet att den jag köpte nu är för liten :)
    Gravid v.13 - BF 19 Jan 2014
  • Syskonförsök

I onsdags var vi på UL i v 11+4 och såg bebben. Allt såg bra ut och den sprattlade och hade sig. Nu var den bara 1 dag liten till skillnad från vårt VUL då den var 1v liten. Det har oroat oss en del men nu har vi släppt det. Vi har ju redan berättat för familj och närmsta vänner men ska gå ut med det officiellt så fort sambon hunnit berätta för sitt jobb. (Det är ju hon som är gravid). 

Apropå vagn så har vi en Bugaboo Donkey sen två veckor tillbaka. Älskar den!
    Värd varenda krona enligt mig. Har haft en Emmaljunga City Cross till vår äldsta (nu 16 månader) och trivts men velat ha en åsna och nu när vi väntar syskon så köpte vi den.

Vi köpte en Bugaboo Donkey All Black Duo inkl frakt, en cupholder, snack tray och två myggnät för 11 500kr på BabyPlus i Holland. De är fantastiskt bra där! 

• Tokfrans

Då välkommnar jag v12 (11+0) woooho Cool
    Nu återstår de bara att se bebis, om 3 veckor, känns som en evighet Obestämd

• syskonlängtan14

Vi har tittat lite på babyjogger city mini double och även den enkla. Jag tycker de är sååå smidiga fast egentligen vill jag ha donkeyn men tycker de är för dyra både nya och beg. Hittar inte inte vem de var som köpt på pramworld. Men fick ni maila er beställning? och vilken liggdel är det till den? Sen förstås vad fick ni ge? 

• Veronica76

Nu har äntligen Provsvaren på vårt moderkaksprov kommit, och det var normalt!
    Pustar ut!

Kollade även kön och denna gång väntar vi en flicka! Så det blir en av varje!

Svar på tråden BF januari 2014