• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    Veronica76 skrev 2013-07-12 13:05:52 följande:
    Nu har äntligen Provsvaren på vårt moderkaksprov kommit, och det var normalt!
    Pustar ut!

Kollade även kön och denna gång väntar vi en flicka! Så det blir en av varje!
    Skönt att höra :)
  • Siiran
    Tokfrans skrev 2013-07-12 12:04:32 följande:
    Då välkommnar jag v12 (11+0) woooho 

Nu återstår de bara att se bebis, om 3 veckor, känns som en evighet 

Samma dag som mig :)
  • vartjagängår
    30maj skrev 2013-07-12 10:27:35 följande:
    Vartjagängår tack!:) ja mejlade för ett prisförslag hos dom också:) får se vad ja får för svar:)

Fint! Fick en kod för 15% rabatt nu, funkar nog också bara en gång dock. Men det är ju bara att vara dryg så får man massa rabatt :)
  • sommar79
    sunnydays skrev 2013-07-12 11:08:09 följande:
    Men då ska de väl göra något åt det?

De kommer se på den på RUL men det är ju typ 5 veckor tills dess.
  • verkar
    Kramardig skrev 2013-07-12 08:26:48 följande:
    Verkar:

Menade inte att det är fel att köpa begagnat eller billigare utan att vi enbart gick efter "så billigt som möjligt" även fast vi inte gillade grejerna.

Kan man köpa det man vill ha till ett lägre pris så är det ju jättebra :)

Nej, jag förstod att det var det du menade men för mig är detta med beg ganska nytt. Jag har alltid köpt allt nytt innan men insåg att jag faktiskt kan få pecis det jag vill ha för mindre pengar.

Tänkt att det kanske finns fler som jag....
    Ursäkta min dyslexi
  • SaraKarla

Måste fråga er kunniga har jag foglossning? Jag har väldigt ont i ljumskarna, det blir värre om jag är stilla och sitter eller ligger. Tycker det känns bättre när jag är i rörelse. Är inte så att jag inte kan jobba, mår egentligen bättre på jobbet (men sämre hemma på kvällen). Smärtan är liksom hanterbar. Ibland molar det även runt äggstockarna och ryggen, men smärtan känner jag mest i ljumskarna!

• popcornplaya

Låter som foglossning. Det blir värre av rörelse men man känner det oftast inte fören man blir stilla och fogarna stelnar till eller hur man ska säga.

Svar på tråden BF januari 2014