• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SB2011
    Flikkan skrev 2013-09-10 20:25:54 följande:

Tänkte bara tipsa er att om ni gillar NUK på Facebook eller redan gjort det så gå in från datorn och fyll i formuläret där så får ni en gratis nappflaska :)

Detta är bara under en kort period så passa på!

Den va redan slut:(
  • Flikkan

Men oj! Det fick fort, jag som såg dom skrev om det igår på fb och skyndade mig.
    Trist.

Men jag är gratistokig just nu och kan meddela alla er så fort jag set något :)
    Dock behöver jag inget mer gratis!

10 nappflaskor och 20 nappar och inte etsat ett enda öre!
    Trist om jag får en liten kille som ratar napp ;)

• Mymemlan
    SB2011 skrev 2013-09-10 20:30:51 följande:
    Den va redan slut:(
    Ja verkar ha gått fort, attans!
  • vilja89
    Flikkan skrev 2013-09-10 20:29:12 följande:
    Ja jag måste handla lite såna!
    Jag älskar tradera och nu vart det nästan tråkigt att försöka handla smått.
    För det är inte många paket som hat omlottbodys :p

Och en fråga! Vad heter dom där som håller fast nappen på kläderna?
    Napphållare :) Jag syr sådana om du vill ha! :) Sök på Apollonia Design på Facebook. :) 
  • Trollfia
    kallemaja skrev 2013-09-10 19:15:09 följande:

Hur ser era kostvanor ut nu under graviditeten? Äter ni supernyttigt, som vanligt eller mycket skräpmat?

Jag får dåligt samvete ibland att jag borde äta bättre. (Tar iof vitamin tillskott och omega 3 och folsyra fortf) men eftersom mitt illamåendende fortfarande spökar så har jag svårt att äta bra ibland!

Blir myyyyycket apelsinjuice och salta godisar ????

Tyvärr slarvar jag oxå. Jag är en all in, dvs tränade och åt bra innan. Nu när jag har ont och inte kan träna, då tycker jag att jag förtjänar något gott. Vet att det låter skumt.
  • vilja89
    kallemaja skrev 2013-09-10 19:15:09 följande:
    Hur ser era kostvanor ut nu under graviditeten? Äter ni supernyttigt, som vanligt eller mycket skräpmat?

Jag får dåligt samvete ibland att jag borde äta bättre. (Tar iof vitamin tillskott och omega 3 och folsyra fortf) men eftersom mitt illamåendende fortfarande spökar så har jag svårt att äta bra ibland!

Blir myyyyycket apelsinjuice och salta godisar ????
    Jag VILL så gärna äta nyttigt! Vi äter sällan skräpmat, vi äter aldrig halvfabrikat utan gör maten från grunden. Men det slinker ner en godisbit i stort sett varje dag :( 

Är så sugen på apelsinjuice men jag vågar inte ens köpa hem det, för jag VET att jag kommer bli beroende av det.  
  • syskonlängtan14

Jag kommer köpa plagg så att jag har på BB och nån dag hemma sen vet jag att vi får och då vill vi ha kläder efter kön så att säga. Köpte typ en body och byxa i stlk 50 till sonen sen några fler i 56 men eftersom han var så liten så hängde 50 som säckar så hade behövt prematur kläder första veckorna om de skulle sitta fint. Men till saken att de hade kanske varit annorlunda om man vetat könet på bebben och handlat mer innan men de får helt enkelt vänta. 

Svar på tråden BF januari 2014