• c4trin

BF januari 2014

Svagt + i fredags och när jag tog test idag blev de starkt plus efter bara sekunder! Va skönt att va på de igen, denna gången hoppas jag allt går bra efter MA i december (har en bra känsla idag iaf). Mår smått illa, e yr och brösten ömma som bara den! E i vecka 6 (5+1) enligt beräkningarna! Åh som vi har längtat!

• c4trin

Oj vad alla e aktiva att skriva, vara kul! Själv har symtomen kommit. Trött, smått illamående, lite molvärk, yrsel på morgonen o ömma bröst. Tror inte jag glömt något ;)

• c4trin

Ja vi älskar de. Va inne på om vi skulle stava de Knoxx först men då blir de nog alltid felsägningar så Noxx blir stavningen :D

• c4trin

Jag har skrivit en top 5 pojknamn o en top 5 flicknamn. Väldigt bra att ha så man kan matcha lite om man får syskon sen också ;)

• c4trin

Jag kan tänka mig att de blir som om man bara lånar bebisen precis i början, innan de hinner komma in i huvudet ordentligt att de ens alldeles egen. Längtar!!

• c4trin

Fick tid till BM den 30:e. Känns nog mer verkligt när man e där :) Fick vänta eftersom vi ville ha en speciell BM som e superbra, hon var ett stort stöd när vi fick vårt MA. Men de känns bra att vi hittat en så bra BM som verkligen bryr sig! Åh va livet känns ljust nu!! Kan knappt koncentrera mig på jobbet ;)

• c4trin

Ja jag tar alla fysiska mindre roliga tecken som tecken på att det går åt rätt håll ;)

• c4trin

Tips med BH e Change! Jag handlar alltid där eftersom de e de enda som har min storlek. Finns alltså alla konstiga storlekar där o nu kan de nog bli konstiga ;)

Svar på tråden BF januari 2014