Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

TheCoopers skrev 2013-04-29 20:42:52 följande:
    Du skulle säkert vara finare utan smink . Det röda läppstiftet är inte smickrande alls .

och hon till vänster ... vad hände ? Wow ... lite konstig rouge ?
    Vad är det för fel på henne ? hon har bara vanligt läppstift, kanske lite för rött. Tycker du jag är extrem mycket sminkad?..det är ju bara läppstift samt lite ögonskugga runt ögonen samt rouge :)
  • Persisk
    GalerieMaeght skrev 2013-04-29 20:45:53 följande:
    Min ärliga åsikt: Nej, inte snygga. Den högra är väl ganska ok, men den vänstra inte. Spelar ingen roll hur ögonbrynen är formade; ansiktet är ändå för runt/ mulligt med potatisformad näsa och inramat i en ganska grotesk frisyr. Sedan brukar väl inte heller dubbelhaka räknas till det man kallar vackert?
    Jag är den högra med ''fyrkantigt'' ansikte, du pratar alltså om hon bredvid mig? Min kompis där i Iran. Jag har inte opererat näsan, den är naturlig. Alla Iranier har INTE stora näsor. accept it
  • Persisk
    TheCoopers skrev 2013-04-29 20:42:52 följande:
    Du skulle säkert vara finare utan smink . Det röda läppstiftet är inte smickrande alls .

och hon till vänster ... vad hände ? Wow ... lite konstig rouge ?
    Det är din åsikt, folk har olika stilar/smaker. Jag älskar rött läppstift.  
  • Persisk
    EnAnonumius skrev 2013-04-29 20:53:51 följande:
    SÅ bara för att du älskar dina ögon bryn så vill du inte ha negatova kommentarer?

Okey..
    Då skall jag inte kommentera dem då, mer än att det är inte snyggt när det är så fyrkantiga som de är vid näsan. (eller någon annanstans) men det kanske är på modet med fyrkantiga ögon bryn.

Sorry kunde inte låta bli, svårt att hålla sig från att säga vad som verkligen det första som dök upp när man såg dina ögonbryn, din kommentar.

Och DU i ditt fall så skulle du nog göra som Mahlagha Jaberi & Claudia Lynx  slänga ut 300tusen eller något och fixa ditt utseende. Du har ju verkligen både ful insida och ful utsida.

Till och med Yvonne Ryding så som hon såg ut 2007 med sina ålderstecken i ansiktet är ju långt mycket vackrare än vad DU är.

Även denna flamma är snyggare än du, om det nu är du på bilden som du lade upp.

Ingen kirurgi.. Endast plockade ögonbryn och inga jäkla fula fyrkanter vid näsroten på de ögonbrynen heller. Här kan vi verkligen tala om exotisk skönhet.
    Smink mascara, kajal och lite rött läppstift.

Som sagt jag bryr mig inte vad folk jag inte känner tycker, jag är snygg och jag vet om det. Brukar höra det varje dag av min man, mina vänner, min familj osv och det är ju det som räknas =)
  • Persisk
    Uffesson skrev 2013-04-29 20:56:06 följande:
    Vad är svensk och pers enligt dig då? Intressant att höra bara.

Själv är jag väldigt mörk i håret och har grön/blå ögon med bruna fläckar. Anledningen? Jo, jag har slaviska, franska och romerska gener daterade flera hundra till tusen år tillbaka. Generna stannade i släkten pga kusingifte och troligen även inavel emellan syskon. Har släktforskat nämligen.

Jag anser mig inte vara helt etniskt svensk. Men är du helt etnisk pers? Flört 
    Ja, jag är hel etnisk persisk. Vi härstammar från Tehran, en persisk stad/del av Iran.
  • Persisk
    Krafs skrev 2013-04-29 20:56:34 följande:
    Ah! Honom känner jag däremot igen. Beställde en nr 3 med räkor av honom i förrgår. Rätt smaskigt.
    Menar du den mörkhårige? han är en KÄND iransk/persisk artist som spelar traditionell persisk musik, han är rikare än dig och hela din släkt säkert. Sök på honom på wikipedia om du vill.
  • Persisk
    Shandi skrev 2013-04-29 20:58:15 följande:
    Tycker att det minst attraktiva med dig är din kassa attityd, som tyvärr verkar delas med många andra som delar samma ursprung.
    Jasså ;) 
  • Persisk
    Uffesson skrev 2013-04-29 21:01:58 följande:
    Sedan hur långt tillbaka? Har du forskat på det?
    Vad vill du komma fram till? vad är ditt mål med dessa frågor? att säga att jag inte är persisk? Lägg ner, snälla.. Jag är 100% Persisk och STOLT. ha det!
  • Persisk
    Shandi skrev 2013-04-29 21:03:13 följande:
    Haha de där skulle ju likväl kunna vara svenska tjejer :)
    Men det är det inte, det är persiska tjejer.. hämtade dom från en Persisk tjejs blogg :) Svenskar tjejer är inte sådär bruna. 
  • Persisk
    jashrinah skrev 2013-04-29 21:06:52 följande:
    på tal om vacker ..

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA du kan inte vara på allvar.. omg.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer