EnAnonumius skrev 2013-04-29 20:53:51 följande:
SÅ bara för att du älskar dina ögon bryn så vill du inte ha negatova kommentarer?
Okey..
Då skall jag inte kommentera dem då, mer än att det är inte snyggt när det är så fyrkantiga som de är vid näsan. (eller någon annanstans) men det kanske är på modet med fyrkantiga ögon bryn.
Sorry kunde inte låta bli, svårt att hålla sig från att säga vad som verkligen det första som dök upp när man såg dina ögonbryn, din kommentar.
Och DU i ditt fall så skulle du nog göra som Mahlagha Jaberi & Claudia Lynx slänga ut 300tusen eller något och fixa ditt utseende. Du har ju verkligen både ful insida och ful utsida.
Till och med Yvonne Ryding så som hon såg ut 2007 med sina ålderstecken i ansiktet är ju långt mycket vackrare än vad DU är.
Även denna flamma är snyggare än du, om det nu är du på bilden som du lade upp.
Ingen kirurgi.. Endast plockade ögonbryn och inga jäkla fula fyrkanter vid näsroten på de ögonbrynen heller. Här kan vi verkligen tala om exotisk skönhet.
Smink mascara, kajal och lite rött läppstift.
Som sagt jag bryr mig inte vad folk jag inte känner tycker, jag är snygg och jag vet om det. Brukar höra det varje dag av min man, mina vänner, min familj osv och det är ju det som räknas =)