Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Ssjag skrev 2013-04-29 17:37:15 följande:
    Nu är jag iranska själv, och en naturlig sådan och tycker dom tjejerna i ts är helt groteska. Vad ger du för bild egentligen av persiska skönheter? Allt det där är bara fett sprutat i deras face, och Michael Jackson-näsor.. Det finns naturligt vackra persiska kvinnor och det är ingenting som du visar i din tråd tyvärr..
    haha du kan inte vara iranie, kodoum irani barghie iraniaro miaye pain? kheng khodeti ;) 
  • Persisk

Aylar dianati lie, vacker persisk skönhet ;) Ex porrstjräna

, studerar medicin nu.
  • Persisk
    elyse skrev 2013-04-29 17:38:52 följande:
    Haha! Alla ser väl inte ut sådär... Men ja, generellt tycker jag också att perser är vackra. Kan ha att göra med att det är ett väldigt uppblandat folk och "blandbarn" brukar ju bli vackra. 
    Blandad folk? hahah. Vi är Perser och inget annat. Läs på lite om du inte vet. 
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 17:46:35 följande:
    Finns väl visst halviranier.
    Alla dessa jag visat bilder på är HEL iranier. Sluta vara advunsjuk gumman, halviranier finns i Sverige ja men dessa jag visat bilder på är 100% perser/iranier
  • Persisk

denna kan ni inte hoppa på, han är killen så inget smink eller nåt sånt :) mycket vacker persisk/iransk kille och JA han är hel iranier.

• Persisk

Banafsheh Zarei, vacker persisk tjej. Snyggare än Megan kanin fox enligt mig :)

• Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 17:52:25 följande:
    Finns i Iran med.
    De finns knappas några utlänningar i iran så att säga, befolkningen är Perser och Iranska folkgrupper som tillhör den'' Iranska familjen'' både till utseende samt språk. Vi har kurder men de ser inte ut som perser och de är stränga, vi perser är fria och inte alls så religiösa 
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 17:52:25 följande:
    Finns i Iran med.
    Majoriteten av Iran är perser, sen har vi andra iranska folkgrupper men de räknas som perser eftersom de talar en annan dialekt av persiskan, Läs om ''Iranian people'' . 
  • Persisk
    Cersei skrev 2013-04-29 17:56:27 följande:
    Och jag visste inte att snygga, välformade kroppar berodde på härkomst Flört
    har de aldrig slagit dig att afrikanska kvinnor har enorma bakdel? att afrikaner har tjocka fylliga läppar, att afrikaner har mörk hud? Vart lever du? haha vakna. Vi är olika. Vi har olika drag, vi iranier har drag som ni svenskar inte har och tvärtom. JA ansiktet, kroppen beror på härkomst. Ras/etniciteter osv.
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 17:56:10 följande:
    Hon har inte sprutat nåt i läpparna eller opererat näsan? MMMMMMMM
    Sluta va fördomsfull, ALLA iranier har inte stora näsor. Jag har en naturlig liten näsa. Har ALLA svenskar blåa ögon? nej, alla iranier har inte stora näsor, det varierar. Och att iranier opererar näsorna är pga att det är TREND i iran samt det är hur billigt som helst. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer