Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Eldsjäl skrev 2013-04-29 17:59:19 följande:
    "ras"?
    Ja ras, vi är alla olika därför att vi har olika utseenden och så. tack och lov för det ananr skulle alla på jorden se exakt identiska ut. Vi perser/iranier tillhör Iranska rasen(indo.iranska) Iranic. 
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:01:06 följande:
    Jag har också en liten naturlig näsa men dessa tjejer du visar har INTE naturligt små näsor så varför visar du ens dom??! 
    Hur fan vet du? känner du dom? nej dåså bättre att vara tyst när man inte vet nåt :) 
  • Persisk
    Eldsjäl skrev 2013-04-29 18:02:00 följande:
    Den här diskussionen var bara för märklig. Finns väl vackra människor från alla länder, precis som det finns mindre snygga också ;) Jag är svensk och inte är jag blond nu för det. Inte har jag heller blå ögon och nej, jag hatar att sola.
    Så du ser ut som oss Iranier? du har ljusbrun exotisk hud och svart hår ?LOL
  • Persisk
    Eldsjäl skrev 2013-04-29 18:02:46 följande:
    Du vet att de gjort ganska omfattande vetenskapliga studier på att vi tillhör samma ras va? Eller är det något nytt för dig?
    Så du menar att Svenskar och afrikaner är samma sak, de ser exakt lika ut, samma språk och samma livsstil? hahahahhaha lääggggg ner
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:03:14 följande:
    Men snälla nån, man måste inte känna en person för att genomskåda botox/näsoperation och sillikon.. Okej, vi låtsas att dom inte är opererade.. Dom ser JÄVLIGT fejk ut i alla fall. 
    Det kanske beror på sminkningen men de är inte extremt sminkade, endast lite. Sådär sminkar jag mig också faktisk Det är helt naturligt och vanligt att vi tjejer sminkar oss.. nu kanske du bor i nån håla men vi stadsbor sminkar oss och fixar oss innan vi ska ut. 
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:06:14 följande:
    Ja, jag bor i Stockholm och ska man jämföra med städer i Kina så är det absolut en håla Jag behöver inga operationer, eller sminka mig som en transa för att se bra ut. Och jag behöver inte dra ner alla andra etniciteter för att få mig själv att känna mig vacker.
    Jag har inte dragit ner nån :) säger bara sanningen 
  • Persisk
    Anghammarad skrev 2013-04-29 18:09:33 följande:

Själv tycker jag att hon är snyggare. (Fast hon är väl ung)

Om jag nu ska vara som er så ska jag klaga på att hon är sminkas och så. hahahha, naturligt så skulle hon sett ut som ett spöke utan smink och alla krämer :)
  • Persisk

Mycket finare än blonda tjejer :) exotisk och snygg helt enkelt.  typiska iranska drag

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer