Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk Iransk tjej bosatt i tyskland som vann MISS EUROPE, hon heter Shermine shahrivar.. In your faces. Om hon var ful så skulle hon ju inte vinna miss europe. 

• Persisk
    Shandi skrev 2013-04-29 21:16:08 följande:
    Här har vi en himla vacker svensk tjej, tycker jag. Men ag tycker jag ser slående vackra tjejer varje dag.
    Herre gud vad man skulle göra för att få dom ögonen!

i
    HON ÄR HALV IRANSKA! MAMMAN ÄR IRANSKA, det är därför hon ser så vacker ut ;) läs om henne så ser du att mamman är iranska
  • Persisk
    A82 skrev 2013-04-29 21:16:35 följande:

Persisk. Var är bilden på dig? 

kolla tillbaka i tråden, lade upp för en timme sen typ.
  • Persisk
    Shandi skrev 2013-04-29 21:20:05 följande:
    Hahaha men alltså sluta nu.. Gud. Ska du fortsätta tills du övertalat alla att tycka att ni har den vackraste befolkningen eller? Lycka till :)
    tjejen du visade bild på, nadia Björling, är halv iranska..hennes mamma är persisk/iranska.. det är därför hon ser ut som hon gör. (läs om henne så ser du att hennes mamma är persisk) Persiska gener ..resultatet blir alltid vackert och snyggt.
  • Persisk
    Jättekul skrev 2013-04-29 21:21:58 följande:
    Fast hon ser verkligen inte iransk ut. Är hon blandad eller har hon gjort en del delvisa ansiktsoperationer?
    Hon är 100% Iransk/persisk, hon ser typisk persisk ut. Varför ifrågesätter du hennes etnicitet? Iranier från norra delen av landet brukar vara ljusa/vita i hyn, i södra iran så är de lite mörkare i hyn som araber ungefär. 
  • Persisk
    A82 skrev 2013-04-29 21:24:11 följande:

Hittade den nu. Har du en utan allt smink, eller med lite mindre? Då många inlägg säger att vi blonda svenskar ser ut som vark i lite eller inget smink är jag väldigt nyfiken på hur du ser i det läget. Smink gör som sagt stor skillnad.
    Har inte alls så mycket smink som ni påstår, läppstift och rouge. Jag är ju inte här för att få kommentarer om mitt utseende liksom lade bara upp min bild eftersom många undrade hur jag ser ut.. fick negativa kommentarer men kunde inte brytt mig mindre ;) jag vet att jag är snygg, vacker och det räcker för mig. Okända personers åsikter har INGEN betydelse för mig.
  • Persisk
    Kataryna skrev 2013-04-29 21:25:17 följande:
    TS, du skulle kunna visa en osminkad bild på första bilden till höger, innan näsoperationen, läppförstoringen och kindimplantatet!
    Jag har varken opererat näsan eller förstorat läpparna, det finns teknik för sminkning att sminka sig på de sättet att läpparna ser större ut :) Sluta va avundsjuk, Jag har bara smink. Har varken opererat eller nåt, är snart 20 år Och glöm ej att alla iranier har inte stora näsor, har alla svenskar blåa ögon? nej precis. Alla iranier har inte stora näsor.
  • Persisk
    Annamaria44 skrev 2013-04-29 21:31:16 följande:

Det ska väl knappast en tjej från en fin persisk familj vara. Det är väl allmänt känt att i Teheran så anses det fint att vara så ljus som möjligt. Att man är brunbränd visar att man kommer från en sämre familj, typ från bergen eller bönder.
    din idiot de är solbrända, bilden var från nån semester vid medelhavet och du vet det är vanligt att man solar och badar och blir brun. 
  • Persisk

dessa två persiska/iranska tjejer tycker t.o.m jag att de ser för fejka ut, (notera persiska skylten på restaurangsväggen, det står respektera den islamiska hijabe/slöjan)

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer