-
jag menade helt allmänt, när du är i stan.. varannan person man ser är ju utländsk.Cersei skrev 2013-04-29 18:26:33 följande:Vad spelar det egentligen för roll att det skulle finnas en massa utländska tjejer i Sthlm? just ett sådant här inlägg får mig att tvivla på hur sann den här tråden är. Då jag inte är lagd åt det håller så kommer jag nog inte ens lägga märke till tjejerna i vilket fall -
Du skrev att sthlm är fullt av svenska skönheter, men jag kan säga att man ser knappast svenskar längre.. Kan de bero på att svenska tjejerna älskar att färga håret svart och på så sätt se ''utländska'' ut ? ;)Cersei skrev 2013-04-29 18:28:57 följande:So what? -
fiori84 skrev 2013-04-29 18:32:16 följande:Om ni nu är så himla vackra hur kommer då det sig att majoriteten av er har ett kilo smink på er?...tyvärr så håller jag inte me dig om hur vackra ni är..visst finns det vackra iranier/perser men de flesta som jag har sett i alla fall har haft stora krokiga näsor som ser ut näst intill som potatis och håriga som jag vet inte vad då gäller också mucshtash (hur det nu än stavas)
Vanliga vardagliga perser/iranier.. du anser att de är fula/oattraktiva? hmm
-
De tjejerna som ''hatar'' dessa tjejer jag postat bilder på är ju bara avundsjuka de är antingen fula som fan eller väger 200kg för ingen fin människa har behovet att hata vackra snygga för att själv må bättre.
Och även om de finns killar här som ''ratar'' eller ogillar de jag skickat bilder på är antingen homo eller helt blinda och saknar smak, sorry men det finns bara dessa alternativ.
Jag försöker inte övertala nån, jag säger bara som det är: att persiska/iranska kvinnor är snygga och vackra samt exotiska. Ni svenskar är ju inte direkt kända för att vara mörka eller exotiska så jag kan förstå att ni har nåt emot dessa exotiska persiska skönheter jag laddat upp. :)
Ni tål inte vackra tjejer/kvinnor så enkelt är det bara. Många verkar ha nåt emot Oss Iranier/perser.. .jag kan förstå er killar och tjejer, vi är för fina och vackra samt svåra.. Hatet ni har mot oss har sitt ursprung, antingen så har ni blivit dissad av en iranie/persisk eller så är ni så fula att ni inte kan acceptera att det finns snygga exotiska skönheter. -
det finns som sagt de som åldras fort, men det är så bland alla folkgrupper. Inte bara kvinnor från Mellanöstern.Anova skrev 2013-04-29 18:44:04 följande:Jag kan bara jämföra mina gamla skolkamrater (persiska och från mellanöstern) och mig (helsvensk). Jag är +35 och ser jäkligt fräsh ut, misstas ofta för att vara minst 10 år yngre. Mina gamla skolkamrater ser betydligt äldre ut, nästan så att man kan tro att de snart är 50.
som många påpekat så har alla olika smak och det håller jag ju med om, alla tycker olika. vissa föredrar blonda bleka kvinnor medans andra föredrar bruna vackra exotiska kvinnor. -
Jag är då inte lätt, du ska veta att jag dissat många desperata svenska killar.. hahah, de förnedrade t.o.m svenska kvinnorna för att imponera på mig men de lyckades inte (via fb) och en annan sida.fiori84 skrev 2013-04-29 18:44:31 följande:ursäkta, sa du verkligen svåra att få?....tillåt mig att skratta kära du...ni är en av dom LÄTTASTE att få på fall det vet ALLA killar..speciellt om man gillar att ta tjejen bakifrån då ni oftast inte ställer upp framifrån di ni inte vill mista oskulden -
Samma sak med Perser/iranier och andra Mellanöstern folk vare sig du vill det eller inte :)södertälje skrev 2013-04-29 18:47:00 följande:
Och svenskor har ryktet att vara vackra,med eller utan smink -
Jag hade en Svensk stalker på facebook, han stalakde mig under flera månader..han såg ju t.o.m min status att jag inte var singel men ändå skrev han nästan varje dag till mig, kärleks meddelanden samt komplimanger om mitt utseende och han tyckte att vi iranskor är vackrare än tråkiga blondinerna. De mest desperata är j helt utan tvekan svenska killar som blir knäsvaga så fort de ser en vacker exotisk skönhet.
-
Vi iranska tjejer är extremt kräsna, utseende kommer först för oss. De killar som du ser dansar eller raggar med dig eller andra svenskar är de killarna som blivit dissade av oss iranska/persiska tjejer ;) tro mig.Cersei skrev 2013-04-29 18:51:36 följande:Haha då skulle du bara veta hur många iranska/persiska killar som stöter på mig när jag är ute och dansar. Riktigt desperata och respekterar inte ett jota att jag säger att jag är upptagen. De dansar inte med de iranska/persiska tjejerna på krogen. Varför inte om ni nu är det vackraste folket på jorden? -
;) agree!mepetite skrev 2013-04-29 18:55:04 följande:jag tycker också generellt brunetter ser bättre ut. Det är liksom mer liv i ansiktet. Ett par mörka ögon och mörkt hår. Kvinnorna ovan var vackra. men alla har ju olika preferenser gällande attribut osv