Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Miss Skywalker skrev 2013-04-29 18:11:47 följande:
    Det finns vackra/fula människor inom alla folkslag. Svenska/skandinaviska kvinnor är däremot kända för att ha just väldigt många som ser bra ut. Det kan jag inte påstå om persiska kvinnor efter alla håriga elefanter jag sett som ser ut som gubbar i kvinnokläder.. 
    Vem fan är du ens att komma o säga att Perser inte är kända för skönhet? det ÄR VI. acceptera det bara.
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:13:15 följande:
    Svenska snyggingar!

Massa smink, de ser nog ut som spöken på morgonen :)
  • Persisk

Btw Kenza är halv Svensk, halv Marrockans. Hennes skönhet och exotiskhet kommer självklart från hennes afrikanska/arabiska sida. 

• Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:15:05 följande:
    Det har inte dom som du visar upp eller?? De har ju iaf inte opererat sig, och dessutom har dom inte massa smink.
    Som sagt vackra exotiska tjejer vinner över bleka fräkniga, platta o blonda tjejer ;)
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:17:13 följande:
    Dom andra då? Dom är ju helsvenskar och det är svårt att googla vackra personer tycker jag, det är bara att gå ut på gatorna så hittar man en bunt av dom.. Jag föredrar vanliga naturliga skönheter man hittar överallt här i Sthlm
    I sthlm, spelar ingen roll vart i stan så ser man ju knapps svenksar länger :) Jag ser bara massa mellanöstern folk och vackra tjejer och fina mörka killar
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:18:15 följande:
    Nadia Björlin, svensk!

HALV IRANSK! hennes mamma är IRANSK. läs om det
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:18:15 följande:
    Nadia Björlin, svensk!

fail. hahaha! om hon va rhelsvensk så skulle ju hon va blek och blond.

''Nadia Björlin, född 2 augusti 1980 i NewportRhode IslandUSA, är en amerikansk skådespelerska av svensk och iransk härkomst'' 
  • Persisk
    Cersei skrev 2013-04-29 18:18:49 följande:
    HA! troll!
    Besök bara Åhlens city, (har jobbat där) typ majoriteten av tjejerna är ju utländska tjejer. Vad säger du nu då?
  • Persisk
    Cersei skrev 2013-04-29 18:21:17 följande:
    Bor ganska långt från Stockholm så jag kan tyvärr inte bara kika in och kolla ;)
    Nästa gång du är i stan, kolla noga så ser du. Åhlens city, där majoriteten av tjejerna är Iranska, arabiska, syrianska, turkiska osv.. jag har ju jobbat där så jag vet :) Man ser ju knappast nån svensk tjej som jobbar där eller på andra ställen, de brukar vara ryska tjejer på en del ställen. Du borde besöka sthlm  och  öppna ögonen noga nästa gång du är i Stockholm så ser du att varannan person du ser/möter på ute är icke svensk. 
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:22:59 följande:
    Agh okej skyller det på min sambo, det var han som bad mig skriva Nadia Men resten är svenskar och banne mig snygga! Ute i Sthlm finns det mängder av svenska skönheter
    Inte sagt att de är fula, och smink är ju tillverkad för att användas så jag förstår inte varför ni attackerar de iranska tjejerna jag visar bilder på.. de är ju knappas fula, de är snygga och exotiska. Sån skönhet och exotiskhet hittar man inte bland Svenskar eller nord Europeer.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer