• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:15:42 följande:
    Btw Kenza är halv Svensk, halv Marrockans. Hennes skönhet och exotiskhet kommer självklart från hennes afrikanska/arabiska sida. 
    Dom andra då? Dom är ju helsvenskar och det är svårt att googla vackra personer tycker jag, det är bara att gå ut på gatorna så hittar man en bunt av dom.. Jag föredrar vanliga naturliga skönheter man hittar överallt här i Sthlm
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:16:33 följande:
    Som sagt vackra exotiska tjejer vinner över bleka fräkniga, platta o blonda tjejer ;)
    Solig
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:17:13 följande:
    Dom andra då? Dom är ju helsvenskar och det är svårt att googla vackra personer tycker jag, det är bara att gå ut på gatorna så hittar man en bunt av dom.. Jag föredrar vanliga naturliga skönheter man hittar överallt här i Sthlm
    I sthlm, spelar ingen roll vart i stan så ser man ju knapps svenksar länger :) Jag ser bara massa mellanöstern folk och vackra tjejer och fina mörka killar
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:18:15 följande:
    Nadia Björlin, svensk!

HALV IRANSK! hennes mamma är IRANSK. läs om det
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:18:15 följande:
    I sthlm, spelar ingen roll vart i stan så ser man ju knapps svenksar länger :) Jag ser bara massa mellanöstern folk och vackra tjejer och fina mörka killar
    HA! troll!
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:18:15 följande:
    Nadia Björlin, svensk!

fail. hahaha! om hon va rhelsvensk så skulle ju hon va blek och blond.

''Nadia Björlin, född 2 augusti 1980 i NewportRhode IslandUSA, är en amerikansk skådespelerska av svensk och iransk härkomst'' 
  • Persisk
    Cersei skrev 2013-04-29 18:18:49 följande:
    HA! troll!
    Besök bara Åhlens city, (har jobbat där) typ majoriteten av tjejerna är ju utländska tjejer. Vad säger du nu då?
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:20:02 följande:
    Besök bara Åhlens city, (har jobbat där) typ majoriteten av tjejerna är ju utländska tjejer. Vad säger du nu då?
    Bor ganska långt från Stockholm så jag kan tyvärr inte bara kika in och kolla ;)
  • Anghammarad
    Persisk skrev 2013-04-29 18:20:02 följande:
    Sorry men att gå igenom huvudingången på Åhlens är som att inträda i ett skräckkabinett. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer