• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 17:56:10 följande:
    Hon har inte sprutat nåt i läpparna eller opererat näsan? MMMMMMMM
    Sluta va fördomsfull, ALLA iranier har inte stora näsor. Jag har en naturlig liten näsa. Har ALLA svenskar blåa ögon? nej, alla iranier har inte stora näsor, det varierar. Och att iranier opererar näsorna är pga att det är TREND i iran samt det är hur billigt som helst. 
  • Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 17:58:16 följande:
    har de aldrig slagit dig att afrikanska kvinnor har enorma bakdel? att afrikaner har tjocka fylliga läppar, att afrikaner har mörk hud? Vart lever du? haha vakna. Vi är olika. Vi har olika drag, vi iranier har drag som ni svenskar inte har och tvärtom. JA ansiktet, kroppen beror på härkomst. Ras/etniciteter osv.
    Beror ju på hur man definierar "snygg" och "välformad" Flört
  • Persisk
    Eldsjäl skrev 2013-04-29 17:59:19 följande:
    "ras"?
    Ja ras, vi är alla olika därför att vi har olika utseenden och så. tack och lov för det ananr skulle alla på jorden se exakt identiska ut. Vi perser/iranier tillhör Iranska rasen(indo.iranska) Iranic. 
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:00:00 följande:
    Sluta va fördomsfull, ALLA iranier har inte stora näsor. Jag har en naturlig liten näsa. Har ALLA svenskar blåa ögon? nej, alla iranier har inte stora näsor, det varierar. Och att iranier opererar näsorna är pga att det är TREND i iran samt det är hur billigt som helst. 
    Jag har också en liten naturlig näsa men dessa tjejer du visar har INTE naturligt små näsor så varför visar du ens dom??! 
  • Eldsjäl

Den här diskussionen var bara för märklig. Finns väl vackra människor från alla länder, precis som det finns mindre snygga också ;) Jag är svensk och inte är jag blond nu för det. Inte har jag heller blå ögon och nej, jag hatar att sola.

• Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:01:06 följande:
    Jag har också en liten naturlig näsa men dessa tjejer du visar har INTE naturligt små näsor så varför visar du ens dom??! 
    Hur fan vet du? känner du dom? nej dåså bättre att vara tyst när man inte vet nåt :) 
  • lille Birger
    La Lola skrev 2013-04-29 17:33:02 följande:
    Ingen har något emot att du är stolt.
    Men återigen; ALLT LIGGER I BETRAKTARENS ÖGON.

Tror fortfarande att du bara försöker vara provocerande se om du kan dra i gång ett bråk.
    Jag tvivlar på att du är seriös.
    Jag tycker att amerikanskor generellt är snyggast. Denna tjejen t ex:

Tycker de ofta är mer karismatiska och bjuder mer på sig själv än persiska tanterna.

• Eldsjäl
    Persisk skrev 2013-04-29 18:01:05 följande:
    Ja ras, vi är alla olika därför att vi har olika utseenden och så. tack och lov för det ananr skulle alla på jorden se exakt identiska ut. Vi perser/iranier tillhör Iranska rasen(indo.iranska) Iranic. 
    Du vet att de gjort ganska omfattande vetenskapliga studier på att vi tillhör samma ras va? Eller är det något nytt för dig?
  • Persisk
    Eldsjäl skrev 2013-04-29 18:02:00 följande:
    Den här diskussionen var bara för märklig. Finns väl vackra människor från alla länder, precis som det finns mindre snygga också ;) Jag är svensk och inte är jag blond nu för det. Inte har jag heller blå ögon och nej, jag hatar att sola.
    Så du ser ut som oss Iranier? du har ljusbrun exotisk hud och svart hår ?LOL
  • Cersei
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:01:06 följande:
    För att provocera såklart. Än så länge har jag inte fått se en enda bild på en naturlig skönhet utan ton med smink och operationer
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer