• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Colisa
    Persisk skrev 2013-04-29 16:50:25 följande:
    där kom svartsjukan fram =) här har du en helt osminkad naturlig iransk tjej.

Den tjejen var klart sötare än de i första inlägget!
  • Snöviolen

Det kanske är sant som jag har hört att iranier ska vara det mest rasistiska folket i världen.

• Persisk
    Anghammarad skrev 2013-04-29 18:09:33 följande:

Själv tycker jag att hon är snyggare. (Fast hon är väl ung)

Om jag nu ska vara som er så ska jag klaga på att hon är sminkas och så. hahahha, naturligt så skulle hon sett ut som ett spöke utan smink och alla krämer :)
  • Miss Skywalker

Det finns vackra/fula människor inom alla folkslag. Svenska/skandinaviska kvinnor är däremot kända för att ha just väldigt många som ser bra ut. Det kan jag inte påstå om persiska kvinnor efter alla håriga elefanter jag sett som ser ut som gubbar i kvinnokläder.. 

• lille Birger
    Anghammarad skrev 2013-04-29 18:09:33 följande:

Själv tycker jag att hon är snyggare. (Fast hon är väl ung)

Hon är dock ganska smal och eländig.
  • Persisk

Mycket finare än blonda tjejer :) exotisk och snygg helt enkelt.  typiska iranska drag

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer