• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 17:38:45 följande:
    haha du kan inte vara iranie, kodoum irani barghie iraniaro miaye pain? kheng khodeti ;) 
    Jo då, in zanaye ikbiri chiye dige?? Vaay.. Kheyli zeshtan.. 

Visa lite naturliga skönheter!! Alldagliga iranier är som finast, inte dessa sillikonpumpade brudar som du stolt visar upp.. Dom är skitfula!  
  • EnAnonumius
    Persisk skrev 2013-04-29 17:41:54 följande:
    Blandad folk? hahah. Vi är Perser och inget annat. Läs på lite om du inte vet. 
     Det samma säger jag till dig med om blonda killar.
    De finns fan blonda killar med ryamattor både på ben, bröst och under armmana.

Men Du har väl för mörka solglasögon på dig så du inte ser detta då det blonda håret ljushet gör att det blir svårt att se MED solglasögonen på.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 17:46:35 följande:
    Finns väl visst halviranier.
    Alla dessa jag visat bilder på är HEL iranier. Sluta vara advunsjuk gumman, halviranier finns i Sverige ja men dessa jag visat bilder på är 100% perser/iranier
  • Rikard

Har haft en persisk flickvän, så jag tänker inte förneka att persiskor kan vara väldigt vackra, men det finns vackra kvinnor från hela världen. Det finns så mycket vackra kvinnor överallt.

• Wittra
    La Lola skrev 2013-04-29 17:36:13 följande:
    Drömmer
    Babsans släktingar hela bunten ju......

seriöst, jag har alltid tyckt att den sortens stil är jävligt ful. Nationalitet spelar ingen roll. Gräsligt vilket som....  
  • Cersei
    Ssjag skrev 2013-04-29 17:47:16 följande:
    Jo då, in zanaye ikbiri chiye dige?? Vaay.. Kheyli zeshtan.. 

Visa lite naturliga skönheter!! Alldagliga iranier är som finast, inte dessa sillikonpumpade brudar som du stolt visar upp.. Dom är skitfula!  
    Håller med! fram med lite naturliga skönheter. Bilder på vrålsnygga brudar med tonvis med smink kan inte vara så svårt. Särskilt inte när det är modeller och porrskådisar du söker på Flört
  • nymfen

Inte konstigt att det är just era fäder som håller så hårt på hedern..

• Cersei
    Cersei skrev 2013-04-29 17:49:10 följande:
    Håller med! fram med lite naturliga skönheter. Bilder på vrålsnygga brudar med tonvis med smink kan inte vara så svårt. Särskilt inte när det är modeller och porrskådisar du söker på Flört
    *Svårt att hitta
  • Persisk

denna kan ni inte hoppa på, han är killen så inget smink eller nåt sånt :) mycket vacker persisk/iransk kille och JA han är hel iranier.

• Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:48:28 följande:
    Alla dessa jag visat bilder på är HEL iranier. Sluta vara advunsjuk gumman, halviranier finns i Sverige ja men dessa jag visat bilder på är 100% perser/iranier
    Finns i Iran med.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer