• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Miss Skywalker skrev 2013-04-29 18:11:47 följande:
    Det finns vackra/fula människor inom alla folkslag. Svenska/skandinaviska kvinnor är däremot kända för att ha just väldigt många som ser bra ut. Det kan jag inte påstå om persiska kvinnor efter alla håriga elefanter jag sett som ser ut som gubbar i kvinnokläder.. 
    Vem fan är du ens att komma o säga att Perser inte är kända för skönhet? det ÄR VI. acceptera det bara.
  • lille Birger
    Persisk skrev 2013-04-29 18:12:48 följande:
    Mycket finare än blonda tjejer :) exotisk och snygg helt enkelt.  typiska iranska drag

Just hon var faktiskt inte så där jättesnygg om vi ska vara ärliga. Tyst
  • nymfen

Men snälla ts, vad tänker du med? Det finns en uppenbar anledning till att du är sverige, right? Det är för att vi, våran "ras" är SÅ överlägsen er "ras".. Vi kan sköta oss politiskt, vi mördar inte våra barn för att de inte vill gifta sig med sina kusiner, vi är ett I-land osv.. Hört uttrycket "Swedish blondes" någon gång? *inväntar anmälningarna* :D

• Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:13:15 följande:
    Svenska snyggingar!

Massa smink, de ser nog ut som spöken på morgonen :)
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:14:30 följande:
    Det har inte dom som du visar upp eller?? De har ju iaf inte opererat sig, och dessutom har dom inte massa smink.
  • Anghammarad
    Persisk skrev 2013-04-29 18:10:17 följande:
    Om jag nu ska vara som er så ska jag klaga på att hon är sminkas och så. hahahha, naturligt så skulle hon sett ut som ett spöke utan smink och alla krämer :)

Skulle du lite kort kunna redogöra för varför du intar ståndpunkten att alla måste tycka som du och de som inte håller med dig är svartsjuka (sic!)

• Cersei
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:13:15 följande:
    Svenska snyggingar!

Yes! DÄR har vi vackra kvinnor. I och för sig en del smink på många av dem också men ack så vackra!
  • Persisk

Btw Kenza är halv Svensk, halv Marrockans. Hennes skönhet och exotiskhet kommer självklart från hennes afrikanska/arabiska sida. 

• Cersei
    Persisk skrev 2013-04-29 18:14:30 följande:
    En sak jag är glad över med att vara ljus är att jag i alla fall slipper vaxa överläppen för en massa mustasch trots att jag är kvinna Drömmer
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 18:15:05 följande:
    Det har inte dom som du visar upp eller?? De har ju iaf inte opererat sig, och dessutom har dom inte massa smink.
    Som sagt vackra exotiska tjejer vinner över bleka fräkniga, platta o blonda tjejer ;)
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer