• HaltaLotta

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej hopp!

En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!

The mind is everything
  • Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
  • spring

Träff onsdag 18:e september kl. 18
    JohannaSL
    Sprallis88
    Spring 

• LinaG

Jag hakar gärna också den 18 sept. Kul initiativ att träffas! Kanske ett ställe där det erbjuds både fika/ngt matigare vore ngt? Bryggan? Kaffepaus? Waynes? Espressohouse? Blir vi många är det kanske iof bra att kunna boka bord, som du var inne på JohannaSL.

• Sprallis88
    spring skrev 2013-08-25 18:49:05 följande:

Jag har bf 24/25 nov. Kollade på din länk men jag hittade inga träffar. Eller menar du förlossnings och amningsföreläsningar?
    www.lj.se/infopage.jsf&nodeId=41855

Här är den länken jag menade om föräldraträffarna... Det beror ju på lite var man är inskriven någonstans.

Den första länken var för att där finns all info om man klickar sig vidare på olika håll..

www.lj.se/infopage.jsf

Denna länk visar på allt, sen får ni klicka vidare var ni går.
  • johannaa01

Jag hänger också med den 18:e :)
    Espressohouse eller liknande skulle väl passa!? där har dom ju både fika eller mackor/sallader.

• HaltaLotta

Jag hänger med!!!!

Träff onsdag 18:e september kl. 18

JohannaSL

Sprallis88

Spring

Halta Lotta

• JohannaSL

Espressohouse blir jättebra, den på Östra storgatan då? Har faktiskt aldrig varit där men då får man ju prova nått nytt :)

Träff onsdag 18 september kl 18:00 på Espressohouse:

Johanna SL
    Sprallis88
    Spring
    Halta Lotta
    johannaa01
    LinaG

Då blir vi alltså minst 6 stycken som träffas, vad roligt det ska bli att se er allihopa!
  • HaltaLotta
    JohannaSL skrev 2013-08-26 10:22:03 följande:

Espressohouse blir jättebra, den på Östra storgatan då? Har faktiskt aldrig varit där men då får man ju prova nått nytt :)

Träff onsdag 18 september kl 18:00 på Espressohouse:

Johanna SL
    Sprallis88
    Spring
    Halta Lotta
    johannaa01
    LinaG

Då blir vi alltså minst 6 stycken som träffas, vad roligt det ska bli att se er allihopa!
    Den ligger mitt emot bio huset va?
  • ReasonWhy

Jag kommer bara jag är hemma. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag gör med stockholmsresan. Men jag kommer säga bu eller bä innan det är dags. :)

• johannaa01

Ja precis den på östra Storgatan, på hörnan där mitt emot monkey tror jag det är :p

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*