Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Träff onsdag 18:e september kl. 18
JohannaSL
Sprallis88
Spring
Jag hakar gärna också den 18 sept. Kul initiativ att träffas! Kanske ett ställe där det erbjuds både fika/ngt matigare vore ngt? Bryggan? Kaffepaus? Waynes? Espressohouse? Blir vi många är det kanske iof bra att kunna boka bord, som du var inne på JohannaSL.
Jag hänger också med den 18:e :)
Espressohouse eller liknande skulle väl passa!? där har dom ju både fika eller mackor/sallader.
Jag hänger med!!!!
Träff onsdag 18:e september kl. 18
JohannaSL
Sprallis88
Spring
Halta Lotta
Träff onsdag 18 september kl 18:00
Johanna SL
Sprallis88
Spring
Halta Lotta
johannaa01
Espressohouse blir jättebra, den på Östra storgatan då? Har faktiskt aldrig varit där men då får man ju prova nått nytt :)
Espressohouse blir jättebra, den på Östra storgatan då? Har faktiskt aldrig varit där men då får man ju prova nått nytt :)
Jag kommer bara jag är hemma. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag gör med stockholmsresan. Men jag kommer säga bu eller bä innan det är dags. :)
Ja precis den på östra Storgatan, på hörnan där mitt emot monkey tror jag det är :p