Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Tack för igår! Så himla trevligt var det att ses :)
Sofie föreslog att vi kan ses 4 veckor eller alternativt om 2, för mig skulle det passa bättre om två veckor (den 2:a oktober) för den 16:e jobbar jag sent och sedan är det föräldramöte på förskolan. Men det beror ju såklart på vad ni andra tycker, det kanske blir för kort tid inpå? Annars kanske jag löser det den 16:e..
Jag funderade lite på om det skulle vara smidigare att starta en facebookgrupp och hålla kontakten där? Då kan man ha den låst och facebook är man ju inne på lite oftare än här, eller iaf jag ;) Vad tycker ni andra? Har alla facebook? Isf. skulle jag kunna knåpa ihop en låst grupp.
Ha en fin dag!
Jag håller med, det var jättetrevligt att träffa alla igår!
Jag kan inte ses den 2:à men med 16:e kan jag, men om alla andra kan den 2:à så kan jag hoppa över den träffen och hänga med en annan gång :)
Jag tycker en Facebook grupp låter bra Johanna, jag använder också det mer än denna sidan, om ni andra har det vill säga.
På tal om att magen växer så fort, idag efter jag haft min lunch på jobbet och skulle resa mig upp så kändes det verkligen som att magen hade blivit dubbelt så stor som den var på morgonen idag, jättekonstig känsla men antagligen bara inbillning. Däremot har jag fortfarande svårt för att jag måste anpassa mig så mycket efter magen nu, saknar verkligen att inte kunna röra mig som jag vill :P
Det va verkligen trevligt att ses igår :)
Jag kan båda datumen.
Tycker också att en Facebook grupp låter som en bra idé :)
Haha Jaa det känns som att den blir större för varje dag, och det är ju kanske inte så konstigt :p
Håller med föregående, jättetrevligt att ses. Jag tror jag kan båda datumen. Bra idé Johanna, med en facebookgrupp :)
Om vi vill ha en hemlig Facebookgrupp som ingen utom medlemmar kan se, vilket jag nästan antar att vi vill?, måste jag först vara vän med er för att kunna lägga till er i gruppen. Johanna Sandberg Larsson heter jag så om ni lägger till mig som vän på Facebook så lägger jag in er i gruppen :)
Om vi vill ha en hemlig Facebookgrupp som ingen utom medlemmar kan se, vilket jag nästan antar att vi vill?, måste jag först vara vän med er för att kunna lägga till er i gruppen. Johanna Sandberg Larsson heter jag så om ni lägger till mig som vän på Facebook så lägger jag in er i gruppen :)
Nu är gruppen fixad så nu är det bara att lägga till mig som vän så lägger jag in er i gruppen :)
Angående att ses någon annan dag än onsdag så är det helt ok för mig. Har dock vattengympa på tisdagar och yoga på torsdagar några veckor till. Men vi kanske kunde säga måndag 14/10? Skulle det passa er andra?
Andra dagar passar bra för mig med, jag kan inte på Torsdagar men annars kan jag i princip alla veckodagar. 14/10 passar mig :)
Jag tycker också Facebook är bättre. Jag lägger till dig som vän ikväll så du kan fixa in mig i gruppen.
Ang träff 14/10 så funkar det för mig.
Tittar in här emellanåt men skriver inte så mycket, kunde inte va med på träffen i onsdags, men hoppas att jag kan va med någon annan gång, idag har jag en vecka kvar till bf, och är så trött på denna väntan nu! SÅ hoppas att det kommer igång lite tidigare så man få ut sin guldklimp någongång! :)