• HaltaLotta

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej hopp!

En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!

The mind is everything
  • Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
  • spring

Jag har lite svårt att ses ojämna veckor. Jobbar ofta borta då. Vi kanske kan ses onsdag nästa vecka, 21 aug. Hur funkar det för er andra?

• JohannaSL

ReasonWhy: det är blandat, tycker mestadels att det visats bra förlossningar.

Spring: nästa onsdag kan tyvärr inte jag :( men skulle det vara ett datum som passar alla andra så kan jag vänta till nästa gång.

• LinaRosenius

För mig funka det både med 21:a och den 26:e, håller med om att det oh blir roligare om vi försöker få med alla som vill :)
    Är det nån som har nått favorit fik i stan? Jag har inget speciellt så för mig går det lite var som :)

• Kakankaka

Hej!

Kan man hoppa in här? Gravid med bebis nummer två som är beräknad 27 september! Någon mer som är beräknad snart?

• JohannaSL

Insåg nu att det nog bara var del 1-3 som fanns på Youtube. Buhu! Kanske måste skaffa tv4play premium ;)

• HaltaLotta

Första onsdagen i sept kan jag inte heller, är på samos då.

Hmm.

När jag tänker efter kan jag nog inte dörrens efter 10/9 - då har jag gått hem och har inga kontoret att ta hänsyn till.

• JohannaSL

Ska vi skjuta på det till onsdag 18/9? Det är jämn vecka och om det liggee lite längre fram är det ju enklare att planera in det :) för mig är det okej, har fullt upp med att komma igång med magbubbel och yogan nu ändå ;)

Välkommen kakankaka! Kul med någon som snart ska få bebis :) mår du bra? Tungt nu när det närmar sig?

• Kakankaka
    JohannaSL skrev 2013-08-16 07:42:50 följande:
    Ska vi skjuta på det till onsdag 18/9? Det är jämn vecka och om det liggee lite längre fram är det ju enklare att planera in det :) för mig är det okej, har fullt upp med att komma igång med magbubbel och yogan nu ändå ;)

Välkommen kakankaka! Kul med någon som snart ska få bebis :) mår du bra? Tungt nu när det närmar sig?

Tack så mycket! Tungt är bara förordet ;) Jag är så himla trött på detta nu och vill bara att tiden ska gå fort så bebis kan komma ut :)
Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*