Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Jag har lite svårt att ses ojämna veckor. Jobbar ofta borta då. Vi kanske kan ses onsdag nästa vecka, 21 aug. Hur funkar det för er andra?
ReasonWhy: det är blandat, tycker mestadels att det visats bra förlossningar.
Spring: nästa onsdag kan tyvärr inte jag :( men skulle det vara ett datum som passar alla andra så kan jag vänta till nästa gång.
För mig funka det både med 21:a och den 26:e, håller med om att det oh blir roligare om vi försöker få med alla som vill :)
Är det nån som har nått favorit fik i stan? Jag har inget speciellt så för mig går det lite var som :)
Det kommer verkligen bli svårt att få ihop ett datum
Hej!
Kan man hoppa in här? Gravid med bebis nummer två som är beräknad 27 september! Någon mer som är beräknad snart?
Insåg nu att det nog bara var del 1-3 som fanns på Youtube. Buhu! Kanske måste skaffa tv4play premium ;)
Välkommen kakankaka!
Första onsdagen i sept kan jag inte heller, är på samos då.
Hmm.
När jag tänker efter kan jag nog inte dörrens efter 10/9 - då har jag gått hem och har inga kontoret att ta hänsyn till.
Ska vi skjuta på det till onsdag 18/9? Det är jämn vecka och om det liggee lite längre fram är det ju enklare att planera in det :) för mig är det okej, har fullt upp med att komma igång med magbubbel och yogan nu ändå ;)
Välkommen kakankaka! Kul med någon som snart ska få bebis :) mår du bra? Tungt nu när det närmar sig?