Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Ja precis den på östra Storgatan, på hörnan där mitt emot monkey tror jag det är :p
Hej. Jag hänger gärna med på träffen om det är okej. Har aldrig skrivit tidigare men har BF 6/11. Har en son som blir 2 år om 2 månader, har bott i Jönköping i ca 2 år. Haha mycket tvåor nu känner jag.
Evelina88: Välkommen till gruppen!
Absolut, va roligt :)
Nu har vagnen kommit från Polen
Den är över vår förväntan. Både snygg och stabil. Jag tror jag kommer vara helnöjd med den. 
Försökte lägga till en bild med den nya appen men det verkade inte funka. Får fixa det från datorn sen.

Här kommer en bild på vagnen!
Den var ju jättefin Spring! hoppas att ni blir nöjda :)
Nej hörrni, nu börjar jag va lite trött på att va gravid! Längtar ihjäl mig efter bebisen och är peppad för förlossningen :) kan inte 10 veckor bara gå av farten? Hur mår och känner ni andra er?
Den var ju jättefin Spring! hoppas att ni blir nöjda :)
Nej hörrni, nu börjar jag va lite trött på att va gravid! Längtar ihjäl mig efter bebisen och är peppad för förlossningen :) kan inte 10 veckor bara gå av farten? Hur mår och känner ni andra er?
Jag vill också att bebisen ska komma NU. Trött på att bli allt mer osmidigare och bara växa på bredden hela tiden. Så nyfiken på vem det lilla livet inne i magen är. Imorgon går jag in i v.31, min känsla är att nio veckor känns mycket samtidigt som det säkert kommer att gå himla fort. Jobbar bara heltid en vecka till sen blir tempot lugnare för min del. Hur är det för er andra, jobbar ni in i det sista?
HaltaLotta: Ha det så gott på Samos! Har du fixat försäkring ifall bebisen vill komma ut under resan? ;)
LinaG--- japp fixade en vis ERV tror jag dom hette, som gällde ända till fulla 32 v, vilket är dagen vi åker hem på tack o lov.