• HaltaLotta

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej hopp!

En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!

The mind is everything
  • Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
  • spring
    JohannaSL skrev 2013-08-16 07:42:50 följande:
    Ska vi skjuta på det till onsdag 18/9? Det är jämn vecka och om det liggee lite längre fram är det ju enklare att planera in det :) för mig är det okej, har fullt upp med att komma igång med magbubbel och yogan nu ändå ;)

Välkommen kakankaka! Kul med någon som snart ska få bebis :) mår du bra? Tungt nu när det närmar sig?
    18/9 tycker jag vi spikar. Funkar det för er andra?

• LinaRosenius

för mig funkar 18/9 jättebra :)

idag har jag varit på informationsträff hos sjukgymnast på sjukhuset om knipövningar och olika sätt att motverka olika problem man kan ha med kroppen, mycket intressant, men håller tummarna för så lite krämpor som möjligt framåt åxå :)  

• HaltaLotta
    JohannaSL skrev 2013-08-16 07:42:50 följande:

Ska vi skjuta på det till onsdag 18/9? Det är jämn vecka och om det liggee lite längre fram är det ju enklare att planera in det :) för mig är det okej, har fullt upp med att komma igång med magbubbel och yogan nu ändå ;)

Välkommen kakankaka! Kul med någon som snart ska få bebis :) mår du bra? Tungt nu när det närmar sig?

Låter jättebra! ?skriver upp i kalendern ??
  • mjupp

Just nu kan jag nog med men beror på hur barnen är just då.. nu är de inne i gnällperiod så då vill man helst inte åka någonstans :P

• JohannaSL

Tycker att vi spikar 18/9 då! Klockan 18? Förslag på plats? Pique-nique? Johans? Kaffe paus? Nått annat? För mig spelar det ingen roll :)

• HaltaLotta
    JohannaSL skrev 2013-08-17 10:18:21 följande:
    Tycker att vi spikar 18/9 då! Klockan 18? Förslag på plats? Pique-nique? Johans? Kaffe paus? Nått annat? För mig spelar det ingen roll :)
    Tycker också vi bestämmer!

Kan inte så mycket om olika fik inne i stan.... så för min del spelar det ingen roll heller. Gärna med bra parkering i närheten bara, jag kommer med bil. 
    The mind is everything
  • LinaG

Hej!
    Äntligen har jag hittat några fler som är gravida i Jönk området :) Kan jag ansluta mig?
    Tycker det är synd att det inte finns några föräldragrupper där man kan träffa andra blivande föräldrar. Väntar vårt första barn, bf 10 november. Någon mer som har bf i november?

• LinaRosenius

Nu har jag skrivit in 18:e i kalendern :) spelar inte så stor roll var det blir, men kanske inte nånstans för litet om vi blir några stycken,

LinaG - jag har också bf i november, fast den 28:e, är det första barnet?

• JohannaSL

LinaG: Välkommen! Vi är flera här som väntar i november. Jag har BF 21:a november. För oss är det andra barnet, vi har en pojke på 3 år :)

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*