Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Ja hoppas det! Hur är det med allas graviditeter? Sist mådde jag illa i sex månader så jag blev lite nervös när illamåendet började idag. Denna gång hade jag inte tänkt må illa så länge! Får se om den planen håller ;)
Jag är i v.18 och mår fortfarande lite illa. Har fått lergigan comp utskrivet som hjälper väldigt bra. Hoppas att du får må bättre denna gång. Illamående är ingen höjdare...
Jag mår inte illa nu o har inte gjort nån gång faktiskt
skönt !
Hej! Kul med en Jkpg-tråd! Jag har en dotter på tre år och väntar ett syskon med BF i början av oktober.
Jenzzzan Tack! Hoppas det med. Försöker med positivt tänkande iaf. Man har ju hört att graviditeter kan skilja sig mycket från varandra.
HaltaLotta Lucky you :)
Välkommen migveterligen!
Vad gör ni andra om dagarna? Själv pluggar jag. Snart färdig fsklärare.
Jag är gymnasielärare på dagarna
Välkommen migveterligen! Jag har också en 3 årig här hemma, född feb -10.
Jag jobbar som skötare på ett behandlingshem. Trivs som fisken i vattnet
Jenzzan, Kul med en lärare till :) vi är en riktig lärarfamilj med många olika typer av lärare i släkten.
HaltaLotta Det låter också givande. Något sånt hade jag nog också trivts med. Gillar jobb där man känner att man gör något gott...
Tack! Kul med en till som kommer ha syskon i samma ålder HaltaLotta :). Tycker han det ska bli roligt att bli storebror?
Jag jobbar som informatör i offentlig förvaltning.
Migveterligen---> han vet inget än
men det kommer han säkert tycka( hoppas jag!)