• HaltaLotta

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej hopp!

En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!

The mind is everything
  • Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
  • ReasonWhy

Ja hoppas det! Hur är det med allas graviditeter? Sist mådde jag illa i sex månader så jag blev lite nervös när illamåendet började idag. Denna gång hade jag inte tänkt må illa så länge! Får se om den planen håller ;)

• Jenzzzan

Jag är i v.18 och mår fortfarande lite illa. Har fått lergigan comp utskrivet som hjälper väldigt bra. Hoppas att du får må bättre denna gång. Illamående är ingen höjdare...

• migveterligen

Hej! Kul med en Jkpg-tråd! Jag har en dotter på tre år och väntar ett syskon med BF i början av oktober.

• ReasonWhy

Jenzzzan Tack! Hoppas det med. Försöker med positivt tänkande iaf. Man har ju hört att graviditeter kan skilja sig mycket från varandra.

HaltaLotta Lucky you :)

Välkommen migveterligen!

Vad gör ni andra om dagarna? Själv pluggar jag. Snart färdig fsklärare.

• HaltaLotta

Välkommen migveterligen! Jag har också en 3 årig här hemma, född feb -10.

Jag jobbar som skötare på ett behandlingshem. Trivs som fisken i vattnet

• ReasonWhy

Jenzzan, Kul med en lärare till :) vi är en riktig lärarfamilj med många olika typer av lärare i släkten.

HaltaLotta Det låter också givande. Något sånt hade jag nog också trivts med. Gillar jobb där man känner att man gör något gott...

• migveterligen

Tack! Kul med en till som kommer ha syskon i samma ålder HaltaLotta :). Tycker han det ska bli roligt att bli storebror?

Jag jobbar som informatör i offentlig förvaltning.

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*