• HaltaLotta

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej hopp!

En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!

The mind is everything
  • Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
  • spring

Hur går det med era graviditeter?

Jag mår hur bra som helst nu. Illamåendet är borta och molvärk och ömma bröst som jag hade i början är som bortblåst. Ibland blir jag nojjig att barnet inte lever längre eftersom alla symtom har försvunnit. Magen har inte heller växt förrän sista veckan. 

Känns skönt att se att magen växer lite nu, det är ju ett tecken på att det finns något där inne som blir större. Går in i v.17 imorgon.

Tyckte de första 12 veckorna segade sig fram. Men nu flyter det  bara på  

• ReasonWhy

Skönt att du börjar må bättre. De flesta börjar ju må bra i den tiden du är nu. Själv mår jag mer illa än någonsin och allt känns som en kamp fram till 14 tiden på eftermiddagen... Men jag försöker vara positiv och tänka att det är en period som snart är över.

• HaltaLotta

Reasonwhu--- fy va jobbigt lider så med alla som mår illa massa.... Har mått lite illa när jag väntade töserna men sammanlagt på 4 graviditeter kräkts bara en enda gång.

• Jenzzzan

Stackare att må så illa! Mitt har börjat ge med sig nu (v.21). Var på RUL i förra veckan och fick reda på att jagi har en liten kille i magen. Pojk nummer tre :)

• spring
    ReasonWhy skrev 2013-06-11 22:54:09 följande:
    Skönt att du börjar må bättre. De flesta börjar ju må bra i den tiden du är nu. Själv mår jag mer illa än någonsin och allt känns som en kamp fram till 14 tiden på eftermiddagen... Men jag försöker vara positiv och tänka att det är en period som snart är över.
    Fy vad jobbigt. Äter du ingen medicin mot illamåendet? Men den kanske inte hjälper.
  • spring

Jag längtar till den 24 juni när jag ska på rul. Ska bli spännande att se krabaten igen

• spring

Hej tjejer!

Vi var på ultraljud i måndags och vi ska också få en kille

Tre killar i tråden än så länge       

• HaltaLotta

Spring---- grattis grattis!!!

Nu har jag precis slutat jobbet och har semester!!!!!!! Skönt!
    Börjar med att gifta mig på lördag och sen blir det bröllopsresa
    På måndag!!!!

• spring
    HaltaLotta skrev 2013-06-27 22:32:41 följande:
    Spring---- grattis grattis!!!

Nu har jag precis slutat jobbet och har semester!!!!!!! Skönt!
    Börjar med att gifta mig på lördag och sen blir det bröllopsresa
    På måndag!!!!

Vad mysigt med bröllop Vart åker ni på bröllopsresa?

Jag har också semester nu! Började min idag. Superhärligt   
Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*