Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hej hopp!
En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!
Hur går det med era graviditeter?
Jag mår hur bra som helst nu. Illamåendet är borta och molvärk och ömma bröst som jag hade i början är som bortblåst. Ibland blir jag nojjig att barnet inte lever längre eftersom alla symtom har försvunnit. Magen har inte heller växt förrän sista veckan.
Känns skönt att se att magen växer lite nu, det är ju ett tecken på att det finns något där inne som blir större. Går in i v.17 imorgon.
Tyckte de första 12 veckorna segade sig fram. Men nu flyter det bara på
Skönt att du börjar må bättre. De flesta börjar ju må bra i den tiden du är nu. Själv mår jag mer illa än någonsin och allt känns som en kamp fram till 14 tiden på eftermiddagen... Men jag försöker vara positiv och tänka att det är en period som snart är över.
Reasonwhu--- fy va jobbigt
lider så med alla som mår illa massa.... Har mått lite illa när jag väntade töserna men sammanlagt på 4 graviditeter kräkts bara en enda gång.
Stackare att må så illa! Mitt har börjat ge med sig nu (v.21). Var på RUL i förra veckan och fick reda på att jagi har en liten kille i magen. Pojk nummer tre :)
Jag väntar också en pojk till
va på ul i måndags!
Jag längtar till den 24 juni när jag ska på rul. Ska bli spännande att se krabaten igen
Hej tjejer!
Vi var på ultraljud i måndags och vi ska också få en kille
Tre killar i tråden än så länge
Spring---- grattis grattis!!!
Nu har jag precis slutat jobbet och har semester!!!!!!! Skönt!
Börjar med att gifta mig på lördag och sen blir det bröllopsresa
På måndag!!!!