• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Tillie
    Sölve skrev 2013-05-20 17:03:31 följande:
    *ÄLSKAR burkchampinjoner.
    *Samma med fiskbullar i hummersås!
    *Dricker snabbkaffe. (Så jävla lat!)
    *Älskar metal och att gå på festivaler.
    *Dricker billig öl.

Skulle kunna göra listan hur lång som helst. Jag är nog väldigt WT.
    Fan, är det WT så är jag väl också det...
     *en aning förolämpad*Flört
  • Ernst Hugo
    Pernillus skrev 2013-05-20 20:01:56 följande:
    Älskar AFV, Americas funniest homevideos!   :))

Mitt & dotterns bästa Solig
  • Betty Boop
    Pernillus skrev 2013-05-20 20:01:56 följande:
    Älskar AFV, Americas funniest homevideos!   :))

Jag också! Mysa i soffan i mitt favvo-plagg, min onepiece, och kolla på AFV! Kvällen är gjord! Skrattande
  • Pernillus
    Betty Boop skrev 2013-05-20 20:12:41 följande:

Jag också! Mysa i soffan i mitt favvo-plagg, min onepiece, och kolla på AFV! Kvällen är gjord! Skrattande

När jag var som sämst i min utmattningsdepressison kunde jag inte låta bli att småskratta åt det programmet!
  • fucktard
    En struts skrev 2013-05-20 19:33:00 följande:
    Ha, ha, ha ser rockfamiljen framför mig
    " rel="nofollow" target="_blank">

Tänk att de finns irl. Ha, ha jag skulle hata att ligga i lervällingen på Roskilde.
    Däremot spelmansstämmor är helt ok. Men även det tältlivet kan bli lite hårt för min del.

Yeah. Det där var VÄLDIGT mycket jag. Allt från stilen när man startar bilen till vardagsrumsinteriören till leopardmönstret.
    If you wanna do it, do it right.
  • fucktard

Samma här feltryck. Egentligen tycker jag bäst om rödvin, men jag har en tendens att slå över på det och kan inte dricka det om det är fest. Tre apor är perfekt - billigt och sött!

• missan75

Jag gillar att åka på charter, sjukt skönt att luta sig tillbaka och låta andra styra upp allt.

Med alla "res Asien runt på 3 månader med dina 5 barn" reportage jag läst under alla år känner jag mig som en avart. Fast vid all inklusive går gränsen.

• Ernst Hugo
    missan75 skrev 2013-05-20 22:46:22 följande:
    Jag gillar att åka på charter, sjukt skönt att luta sig tillbaka och låta andra styra upp allt.

Med alla "res Asien runt på 3 månader med dina 5 barn" reportage jag läst under alla år känner jag mig som en avart. Fast vid all inklusive går gränsen.

Charter har en tendens att inbegripa 4-24 timmars flygresa gärna till något varmt och klibbigt ställe, men annars håller jag med i princip.
Svar på tråden Vår dåliga smak